Конкурс на заміщення надавача послуг/надавач послуг за цивільно-правовим договором “Закупівельника(-ці)” м. Ужгород (2 осіб)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
nkyyak

Proliska_Logo
Конкурс на заміщення надавача послуг/надавач послуг за цивільно-правовим договором “Закупівельника(-ці)” м. Ужгород (2 осіб)

Громадська організація «Проліска» займається наданням всебічної допомоги та підтримки постраждалому населенню та громадам ВПО, що проживає на підконтрольній уряду України території. Допомога та підтримка постраждалому населенню надається як на індивідуальному рівні, так і на рівні громад. Громадська організація «Проліска» є партнером міжнародної організації ‘Save the Children’.

Проєкт, буде реалізовуватись протягом липня 2022 – березня 2023 року, націлений на допомогу дітям дошкільного та шкільного віку, що перебувають у таких містах як Івано-Франківськ, Ужгород, Рівне, Вінниця та Дніпро. В межах проєкту міжнародної організації «Save the Children» (за фінансування Lego Foundation) громадська організація «Проліска» оголошує конкурс на заміщення надавача послуг/надавач послуг за цивільно-правовим договором «Закупівельника» у м. Ужгород (2 осіб)

 Вимоги до конкурсанта:

  • Вища освіта – у сфері юриспроденції, фінансів чи суміжна;
  • Вміння працювати з програмами MS Оffice (просунутий користувач програм Word, Excel);
  • Досвід роботи у сфері державних, приватних або міжнародних закупівель від 1 року;
  • Досвідченість у проведенні тендерних процедур із закупівель, складанні специфікації. Ведення усього процесу проведення тендеру: пошук пропозицій, складання документації з порівняльної характеристики чи фінансового аналізу по тендеру.
  • Досвід ведення супровідної документації щодо здійснення закупівель, ведення їх єлектронної бази та оформлення відповідних звітів;
  • Бажано – вільне володіння англійською мовою.

ІІ. Послуги, що мають надаватися:

  • Організація та проведення закупівель товарів та послуг
  • Підготовка та ведення закупівельної документації
  • Підготовка, збір та ведення архіву документації: розписок та актів приймання-передачі по закупленим товарам та послугам

ІІІ. Особисті якості:

  • Комунікабельність та здатність до навчання;
  • Стресостійкість;
  • Уміння працювати в тісній співпраці з членами команди;
  • Відповідальність;
  • Відсутність шкідливих звичок;
  • Неконфліктність;

Резюме необхідно надіслати ІЗ ОБОВ’ЯЗКОВИМ ЗАЗНАЧЕННЯМ НАЗВИ ВАКАНСІЇ на адресу електронної пошти [email protected] до 30 вересня 2022 р.

 


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель