Вакансія: менеджера /-ки з комунікації Мережі правового розвитку (МПР)
ЗАВЕРШЕНО
Мережа правового розвитку – це спілка організацій громадянського суспільства, які підтримують впровадження правових сервісів, надання безоплатної правової допомоги, правової просвіти, досліджень, стратегічної адвокації та інших інструментів посилення правових можливостей з 2009 року.
Ми шукаємо менеджера/-ку з комунікації в комунікаційний кластер виконавчої дирекції Мережі правового розвитку, яка знаходиться у м. Київ (Позняки).
Зайнятість: повна
Основні обов’язки:
- Створювати, редагувати та розміщувати аналітико-інформаційні матеріали для розділу “Події” сайту ldn.org.ua;
- Створювати інформаційний контент для соцмереж (facebook, telegram, twitter, youtube, instagram, linkedin).
- Брати участь у розробці контент-плану публікацій з урахуванням потреб різних аудиторій для різних проєктів МПР та впроваджувати його.
- Моніторити медіа та аналізувати інформаційне поле; підготовка матеріалів та поширення для використання ЗМІ
- Аналізувати аудиторію проєктів та покращувати взаємодію з ними.
- Надавати інформаційний супровід подій і проєктів МПР.
- Розробляти інфографіку, візуальний та медійний контент (самостійно або спільно з підрядниками з графічного дизайну).
- Працювати з текстами.
Вимоги:
- Досвід впровадження комунікаційних стратегій, роботи в комунікаціях та із соціальними мережами не менше трьох років.
- Досвід роботи в громадському секторі не менше року.
- Розуміння специфіки роботи з різними типами цифрових платформ та аудиторій
- Вільне володіння українською мовою та вміння писати тексти, які легко та цікаво читати.
- Англійська достатнього рівня для спілкування.
- Вільне володіння онлайн-сервісами Google, Canva.
- Розуміння принципів та навички створення візуального та відеоконтенту. Навички розробки візуальних матеріалів та роботи з пакетами Adobe (Photoshop, Illustrator, Indesign) є перевагою.
- Підтримка наших принципів.
- Готовність працювати, як ФОП ІІІ групи.
Компетенції:
- Комунікація
- Співпраця та командна робота
- Прийняття рішень
- Творчість та інновації
- Побудова довіри.
Мотивація:
- Самоосвіта через участь у тренінгах та семінарах;
- Цікава, різноманітна та багатозадачна робота;
- Міжнародні мережі та партнерство;
- Зростання всередині організації;
- Широкий спектр напрямів роботи, підтримка творчих ідей та ініціатив;
- Гідні умови залучення, можливість роботи як в офісі, так і віддаленої роботи.
Надсилайте
- резюме
- мотиваційний лист із обов’язковим зазначенням покликань на портфоліо та розміру заробітної плати
на [email protected] до 12 листопада 2023 року включно.
Ми зв’яжемося лише з тими кандидатами, чий досвід відповідає вимогам вакансії.