Український фонд “Благополуччя дітей” шукає асистентку/асистента проєктів Фонду

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
victory

Ми шукаємо асистентку/асистента проєктів Фонду до нашої команди. Ця людина допомагатиме менеджеру та економісту проекту з адмініструванням заходів (навчальні, просвітницькі, інформаційні кампанії та ін.). Ви можете не мати ґрунтовного досвіду організації та проведення заходів, якщо це компенсується управлінськими здібностями, високими комунікаційними навичками, повагою до знань і спільними з нашим Фондом цінностями (https://cutt.ly/s6zr3iD)

Обов’язки:

  • забезпечення адміністративного супроводу заходів Фонду: формування списків учасників, комунікація з учасниками, технічна організація проведення заходів (тренінгів, семінарів, зустрічей тощо);
  • адміністративна координація роботи з підрядними організаціями;
  • організація відряджень в рамках проєктів та інша логістична підтримка;
  • підготовка листів, ведення листування;
  • організація та ведення документообігу (електронного та паперового): , договорів, актів за усталеними шаблонами та інших документів;
  • участь в організації та проведенні закупівель: підготовка запитів до постачальників та підготовка документів для Тендерного комітету, оформлення документів згідно з процедурними вимогами організації;
  • збір та систематизація звітних документів (в тому числі фінансових), контроль правильності їхнього оформлення, файлування;
  • ведення баз даних;
  • участь у підготовці необхідної звітності;
  • виконання інших необхідних для реалізації проєкту завдань на вимогу керівника проекту.

Необхідна кваліфікація та досвід: 

  • вища освіта (гуманітарні науки, адміністрування, менеджмент, економіка або суміжні галузі);
  • досвід організації заходів та роботи з документообігом;
  • гарні комунікативні та організаторські навички, ввічливість, здатність працювати в команді;
  • грамотна письмова та усна українська мова;
  • впевнений користувач ПК;
  • уважність до деталей, організованість, відповідальність;
  • навички тайм-менеджменту, робота з чіткими дедлайнами;
  • досвід  роботи у соціальній/освітній сфері, в громадських організаціях буде перевагою;
  • досвід роботи з первинною бухгалтерською документацією буде перевагою;
  • бажане володіння англійською мовою.

Ми пропонуємо:

  • цікаві проекти та комфортну атмосферу в колективі;
  • можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • перспективи кар’єрного зростання;
  • команду професіоналів та спеціалістів у своїй галузі;
  • конкурентну зарплату.

Умови роботи:

  • 100% зайнятість,  можливість працювати за гнучким графіком;
  • офіційне працевлаштування;
  • офіс розташований в 5-х хвилинах від метро Позняки, є можливість працювати частково віддалено;
  • готовність до відряджень (західні та центральні області України); 
  • оплата за результатами співбесіди.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте: мотиваційний лист та резюме на електронну адресу [email protected] до 25 травня 2023 року. В темі листа зазначте, будь ласка, бажану посаду та Ваше прізвище. 

 


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка