Тренер/ка з фінансової грамотності

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


vacancy_dfrfycsz(11) prostirjob
Тренер/ка з фінансової грамотності

Мета: Розробка та реалізація курсу «Школа тренерів з фінансової грамотності» (фокус – підприємництво) з метою підвищення кваліфікації персоналу кредитних спілок України.

Проєкт «Зростання (GROW)» в Україні, що реалізується Всесвітньою радою кредитних спілок (WOCCU) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), прагне розширити доступ до фінансування через кредитні спілки для ММСП, зокрема юридичних осіб та приватних підприємців, включаючи фермерські господарства та кооперативи, а також фізичних осіб у сільській місцевості, які прагнуть розпочати або розширити існуючий бізнес. З цією метою Проєкт «Зростання (GROW)» сприяє збільшенню ліквідності кредитних спілок, щоб розширити охоплення та обсяги кредитування ММСП, посилює спроможності кредитних спілок для просування фінансової інклюзії, допомагає в розбудові ефективних бізнес-процесів та сталих партнерств.

Проєкт «Зростання (GROW)» проведе серію навчальних заходів (орієнтовно раз на два місяці) для тренерів з персоналу кредитних спілок, зацікавлених у підвищенні їхньої кваліфікації як наставників з питань фінансової грамотності. Основний фокус цього навчання буде спрямований на подальшу підтримку кредитними спілками представників ММСП, у т.ч. щодо започаткування бізнесу (стартапи), розвитку діючого бізнесу (наприклад, сільського, ветеранського, соціального тощо) або відновлення бізнесу (репатріанти). Це матиме позитивний вплив як на соціально-економічний розвиток локальних громад, так і на економіку України в цілому.

ОБСЯГ РОБІТ

Етап I – Навчальний курс підвищення кваліфікації для тренерів з фінансової грамотності (в онлайн-форматі)

  1. Розробити анкету для проведення попереднього оцінювання рівня підготовки тренерів з фінансової грамотності.
  2. Розробити програму навчального курсу для тренерів з фінансової грамотності (фокус – підприємництво). Курс має включати (але не обмежуватись) наступні теми:
  • Основи фінансової грамотності – в особистому житті та в бізнесі;
  • Започаткування бізнесу – базові фінансові правила;
  • Різні галузі підприємництва – специфіка фінансових рішень та моделей;
  • Фінансовий ринок України – можливості/перепони для бізнесу;
  • Гейміфікація як ефективний інструмент для підвищення лояльності та мотивації клієнтів.
  1. Підготувати та провести серію вебінарів (орієнтовна загальна тривалість 15-20 годин) для групи тренерів з персоналу кредитних спілок, які прагнуть підвищити свою кваліфікацію як наставників з питань фінансової грамотності.
  2. Підготувати навчальні матеріали, які учасники/учасниці групи зможуть застосовувати у своїй подальшій наставницькій роботі.
  3. Розробити моніторингові методи для контролю знань і навичок учасників/учасниць групи та провести оціночне рейтингування групи після кожного етапу навчання.

Етап II – Проведення практикуму для тренерів з фінансової грамотності з метою закріплення та поглиблення навчального курсу (в офлайн-форматі, місце проведення визначатиметься Проєктом GROW):

1. Розробити програму практикуму для тренерів з фінансової грамотності, щоб закріпити та поглибити знання і навички, отримані під час проходження відповідного курсу підвищення кваліфікації.

2. Підготувати та провести практикум (орієнтовна тривалість 12-18 годин) для учасників/учасниць групи, які продемонстрували високі результати під час рейтингування.

3. Підготувати навчальні матеріали, які учасники/учасниці групи зможуть застосовувати у своїй подальшій наставницькій роботі.  

4. Надати фінальний звіт про виконану роботу з рекомендаціями щодо подальших кроків.

ВИМОГИ

1) Консультант (експерт/ка чи компанія/організація) має перебувати на загальній системі оподаткування або на єдиному податку ІІІ групи

2) Консультант (експерт/ка чи компанія/організація) повинен мати відповідний КВЕД, що дозволяє надавати зазначені вище послуги, а кваліфікація повинна відповідати наступним вимогам:

для експертів

  • Вища освіта в галузі управління та адміністрування (фінанси, маркетинг, підприємництво) або іншої суміжної галузі;
  • Досвід викладання фінансової грамотності (в онлайн/офлайн-форматах) – більше 5 років (мова викладання – українська);
  • Практичний досвід проведення навчань з фінансової грамотності для підприємців;
  • Досвід проведення занять для тренерів з фінансової грамотності є перевагою;
  • Розуміння потреб малого бізнесу у сільській місцевості;
  • Досвід співпраці з проєктами міжнародної технічної допомоги – бажано.

для компаній/організацій

  • Члени команди, які будуть долучені до виконання завдання, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, зазначеним вище.

ПЕРІОД РОБОТИ

Очікується, що Етап І буде виконано до 30 червня 2025 року, виконання Етапу ІІ заплановано до кінця вересня 2025 року. Однак розподіл часу в межах двох етапів може бути переглянутий після погодження з Проєктом GROW.

УМОВИ ОПЛАТИ

  1. З Консультантом буде укладений договір на надання послуг. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі затверджених актів виконаних робіт.
  2. Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.
  3. Консультант погоджується, що всі матеріали або документи, підготовлені або створені згідно з договором та під час його виконання, включаючи всі права на інтелектуальну власність, є власністю замовника.
  4. Консультант погоджується на здійснення запису навчальних заходів та їх подальше використання (на розсуд замовника).

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Всі послуги, матеріали, документи тощо надаються українською мовою, а саме:

  • Моніторингові інструменти (анкетування, рейтингування) для оцінки тренерів розроблені;
  • Програми навчального курсу (онлайн-навчання) та практикуму (офлайн-навчання) розроблені;
  • Презентації підготовлені;
  • Вебінари та практикум проведені;
  • Практичні матеріали підготовлені;
  • Фінальний звіт наданий

ВИМОГИ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Щоб подати заявку, надішліть, будь ласка, до 10 листопада 2024 року наступні документи на електронну адресу [email protected] та зазначте у темі листа «Financial Literacy»:

  • Копія резюме (для компаній/організацій – резюме експертів, які будуть залучені до виконання завдання);
  • Пропозиція, що включає обов’язкову інформацію (у разі її відсутності – заявка не розглядається), а саме:
    • супровідний лист з описом того, чому ви зможете виконати цю роботу;
    • робочий план для виконання обох етапів завдання;
    • цінова пропозиція із зазначенням погодинної вартості послуг та включенням орієнтовних супутніх витрат на організацію поїздки тренера для проведення офлайн-заходу.

Якщо ваша заявка буде обрана для розгляду, WOCCU запитає контактну інформацію 2-3 осіб з метою отримання рекомендацій.

Цей запит на тендерну пропозицію жодним чином не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок укладати контракт, а також не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок відшкодовувати будь-які витрати, понесені під час підготовки та подання заявки. Всесвітня рада кредитних спілок залишає за собою право змінювати будь-яку частину запиту на участь у тендері під час укладання договору, якщо це буде необхідно.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель