Технічний/а консультант/ка з відновлення житла

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Карітас_Логотип
Технічний/а консультант/ка з відновлення житла

МБФ Карітас України шукає в команду Технічного консультанта з відновлення житла – спеціаліста з хорошими управлінськими й організаційними здібностями, який забезпечувати технічну підтримку розробки, впровадження та моніторингу всіх програм Карітасу України щодо надання житла особам, які постраждали внаслідок війни у центральних районах України. 

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві! 

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів. 

Обов’язки: 

• Забезпечення стратегічного керівництва щодо нових програм відновлення чи надання тимчасового житла на основі оцінки потреб, аналізу контексту та Стратегії Кластера з питань житла. 
• Розробка форми моніторингу ремонтних робіт.
• Підготовка інформаційних, освітніх та комунікаційних матеріалів – Information, Education and Communication (IECs).
• Сприяння обліку питань захисту у програмах забезпечення житлом.
• Вивчення можливостей ринкових рішень для відновлення житла та поселень.
• Забезпечення відповідних систем підзвітності та механізмів зворотного зв’язку.
• Взаємодія з місцями компактного поселення або тимчасового розміщення та іншими партнерами в обговоренні відповідних довгострокових стратегій.
• Надання технічних консультацій та підтримка поточних переговорів з донорами. 

Вимоги: 

• Ступінь магістра в галузі архітектури (архітектура або інженер-будівельник). Також розглядаємо людину ступінь бакалавра зі значним досвідом роботи.
• Від 3-х років відповідного професійного досвіду в гуманітарному секторі, з мінімум 2 роками досвіду в програмі надання притулку та відновлення житла.
• Ініціативність та оперативність.
• Вміння працювати як у команді, так і самостійно.
• Вміння результативно працювати з обмеженим прямим контролем.
• Знання кластерної системи.
• Сильні навички управління проєктами, аналізу, вирішення проблем і ведення переговорів.
• Досвід роботи з міжнародними програмами, зокрема їхня координація, звітність та моніторинг.
• Відмінні навички письма та спілкування українською й англійською мовами.
• Комп’ютерна грамотність у Microsoft Office, CAD та програмному забезпеченні для графічного дизайну. 

Ми пропонуємо: 

  • офіційне працевлаштування
  • конкурентний рівень заробітної плати
  • потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
  • можливість професійного зросту
  • можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій

Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.  

З політикою та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті

Звертаємо Вашу увагу на те, що ця вакансія передбачає проведення низку перевірок, зокрема перевірка рекомендацій від попередніх працедавців та даних щодо судимостей. 

Якщо у Вас є успішний відповідний досвід і Ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з правової грамотності

Swiss TPH шукає Specialist in data management in epidemiology

Фонд Євразія шукає Procurement Officer

Фонд Євразія шукає Procurement Manager

Фонд "Євразія" шукає Finance Manager

Фахівець\чиня з координації напрямку моніторингу, оцінки та звітності Австрійського Червоного Хреста