Старший фахівць відділу інноваційних програм (програмний менеджер проекту HealthLink)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

The word Jobs in cut out magazine letters вакансія
Старший фахівць відділу інноваційних програм (програмний менеджер проекту HealthLink)

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади старшого фахівця відділу інноваційних програм програмний менеджер проекту HealthLink, за строковим трудовим договором до 31.10.2021 року з можливістю продовження.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» далі — Мережа працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.

Завдання проекту

Благодійна організація БО «100% ЖИТТЯ» — одна з найбільших українських пацієнтських організацій, яка має 20-річний досвід боротьби з інфекційними захворюваннями, включаючи розробку та виготовлення ефективних інформаційних повідомлень стосовно профілактики, аналізу ситуації та розробки ефективних алгоритмів протидії епідемії ВІЛ. Для усунення прогалин у заходах з протидії COVID-19 та у відповідь на запити Уряду України, БO «100% ЖИТТЯ» надалі — 100% ЖИТТЯ працює над підвищенням готовності країни, її здатністю реагувати на спалахи та надзвичайні ситуації у сфері охорони здоров’я, включаючи COVID-19.

Основні обов’язки кандидата:

  1. Координувати процес впровадження компоненту проекту в частині підвищення готовності країни, її здатності реагувати на спалахи та надзвичайні ситуації у сфері охорони здоров’я, включаючи COVID-19, що реалізується в рамках діяльності з:  
    – Допомоги Уряду у впровадженні стратегії інформування про ризики та залучення громади (RCCE) для готовності та реагування на надзвичайні ситуації (зокрема COVID-19).
    – Надання технічної допомоги для підвищення готовності Уряду та його здатності реагувати на спалахи COVID-19.
    – Посилення спроможності Уряду збирати, аналізувати та використовувати дані для підготовки до спалаху COVID-19 та протидії йому.
    – абезпечення постачання життєво важливих товарів з метою подолання наслідків пандемії COVID-19.
  2. Здійснювати операційне управління окремим компонентом проекту в розрізі прямої діяльності: планування, контроль, прийняття рішень в межах повноважень у відповідності із стратегічним та операційним планом проекту.
  3. Здійснювати поточний контроль за фінансовими, адміністративними та технічними операціями основних виконавців в рамках виконання проекту, згідно політики і процедур БО «100%ЖИТТЯ» та USAID.
  4. Забезпечувати підготовку частин операційного плану впровадження проекту.
  5. Здійснювати іншу адміністративну та комунікаційну роботу з супроводу проекту.
  6. Виконання інших доручень дотичних до діяльності проекту та/або відділу.
  7. Представляти та промотувати заходи та активності проекту на місцевому, регіональному, національному та міжнародному рівнях. Створювати та підтримувати продуктивні професійні зв’язки з ключовими місцевими, регіональними та національними партнерами. Представляти інтереси проекту та БО «100% ЖИТТЯ» під час участі у конференціях, круглих столах, зустрічах.
  8. Підготовка аналітичних довідок/оглядів, в тому числі на основі аналізу даних та стратегічної інформації, підготовка презентацій.

Вимоги до кандидата

Освіта

Обов’язкова: щонайменше ступінь бакалавра у галузі публічного адміністрування, права, громадського здоров’я, політології, менеджменту, соціології.

Бажана: післядипломне навчання, курси з громадського здоров’я

Досвід: не менше 3 років аналогічного досвіду. Бажаний досвід роботи з проектами в сфері громадського здоров’я.

Навички:

  • Досвід управління проектами. Досвід управління проектами у сфері громадського здоров’я супроводу грантових програм тощо буде перевагою.
  • Гарні аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко та стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації.
  • Стратегічне мислення, системний підхід в роботі, стресостійкість, вміння працювати самостійно та у команді.
  • Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань, ефективно планувати власний робочий час та контролювати строки виконання робочих завдань.
  • Гарні комунікаційні навички для підтримки ефективних та професійних стосунків із партнерами Мережі.
  • Досвід та навички проведення публічних виступів, презентацій тощо.
  • вільне володіння: Microsoft Word, Excel, PowerPoint.

Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
  • Результативність роботи
  • Уміння працювати у команді
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.

Знання мови

Обов’язково: вільне володіння українською та англійською мовами усно/письмово

Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
  • Результативність роботи та уміння працювати у команді
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.

Додаткова інформація:

Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:

  • оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
  • після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
  • додаткові пільги, що встановлені в Організації;
  • при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Як подати заявку на участь в конкурсі:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу [email protected] українською та англійською мовами до 01 червня 2021 року.

У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення. 

Кінцевий термін подання резюме: 01 червня 2021 року.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді. 

Зверніть увагу:

У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.

БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Бухгалтер(ка)/фінансист(ка) в Агенцію регіонального розвитку в Тернопільській області

Комунікаційний/а менеджер/ка в Агенцію регіонального розвитку в Тернопільській області

Спеціаліст/ка Відділу Захисту / Protection Field Associate - Міжнародна організація з міграції (МОМ), Представництво в Україні

ГО DESPRO шукає кандидатів(ок) на посаду адміністративного(ї)/фінансового(ї) менеджера(ки), Київ

Контент-менеджер(ка), SMM (менеджер/ка з комунікацій)

Communications Assistant (Mine Actions Project) до UNDP, Програми розвитку ООН в Україні