Спеціаліст/ка з комунікацій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ksenia Rondiak

вакансія
Спеціаліст/ка з комунікацій

Програма СИЛА (Єднання через спільні дії молоді), яку втілює IREX,  шукає фахівця з надання консультаційних послуг у сфері комунікацій, основним завданням якого/ї буде комунікаційна підтримка програми СИЛА. 

Завдання та обов’язки консультанта: 

  1. Підготовка контент-плану сторінок програми СИЛА у Facebookта Instagram, орієнтованого на інтереси та потреби молоді 18-29 років (має включати корисний та розважальний контент, інформаційні повідомлення щодо подій у межах програми). 
  2. Підготовка текстів публікацій (постів, “сторіс”) у соціальних мережах, прес-анонсів, прес-релізів.
  3. Підготовка візуалізацій для публікацій (фото, ілюстрації, відео, інфографіки), за потреби – співпрацювати з дизайнером. 
  4. Розробка чітких інструкцій для амбасадорів програми стосовно їхніх публікацій на сторінці СИЛИ в Інстаграмі.
  5. Взаємодія з командою програми, амбасадорами програми щодо підготовки контенту для соціальних мереж (редагування, коректура текстів публікацій та візуалізацій, надання рекомендацій, проведення інструктажів щодо технічних питань використання акаунту в Instagram).
  6. Регулярна взаємодія з підписниками у соціальних мережах, залучення нових підписників, проведення конкурсів та квізів, співпраця зі сторінками інших організацій та програм.
  7. Адміністрування сторінок програми у соціальних мережах Facebookта Instagram, робота з повідомленнями, коментарями, відгуками. 
  8. Аналіз ефективності контент-плану та у випадку необхідності – надання рекомендацій стосовно адаптування плану. 
  9. Підтримка комунікацій з учасниками програми у Телеграм-чатах.
  10. Налаштування реклами у соціальних мережах.
  11. Комунікаційний супровід заходів програми, запрошення ЗМІ на публічні заходи програми.
  12. Моніторинг висвітлення заходів та іншої діяльності у межах програми.
  13. Підготовка історій успіху про заходи програми на прохання менеджерки програми СИЛА.

 Вимоги: 

  1. Досвід адміністрування, роботи з соціальними мережами від 2 років. Досвід у журналістиці чи роботі з блогами буде перевагою.
  2. Знання специфіки та можливостей соціальних платформ – Facebook, Instagram, Telegram.
  3. Мати навички написання яскравих та грамотних текстів для публікацій, досвід ефективного залучення підписників. 
  4. Мати досвід роботи у Canva чи інших платформах, зі стоковими фотосервісами.
  5. Вміння налаштовувати таргетовану рекламу в соціальних мережах. 
  6. Досвід медіасупроводу заходів.
  7. Здатність генерувати оригінальні ідеї.
  8. Уважність до деталей, відповідальність, високий рівень медіаграмотності, естетичний смак.

 Вакансія передбачає часткову зайнятість (орієнтовно 80 годин на місяць).  

 Документи, які необхідно надати для участі у конкурсі: 

  1. Резюме із зазначенням погодинної (1 год.) ставки у доларах США.
  2. Список та контактні дані осіб, які можуть надати рекомендацію.
  3. Дипломи та сертифікати (підтвердження кваліфікації).
  4. Документи про право на здійснення підприємницької діяльності – реєстраційні документи, свідоцтво платника податків тощо. 

Резюме та інші складові пакету документів просимо надіслати до 12.05.2021 на електронну адресу: [email protected]  (у темі листа обов’язково вказувати “Фахівець з надання консультаційних послуг у сфері комунікацій”). 

Конкурс відбуватиметься у два етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу та перевірка рекомендацій. 


Останні публікації цього розділу:

Консультант з оцінки проєкту / External Evaluation Consultant

Асистент/-ка у відділ «Культура благодійності» Zagoriy Foundation

Доповідач/ка для онлайн-конференції «Інституційна та особиста доброчесність як запобіжник корупції»

Тренери з підготовки команд регіональних тренерів

Консультанти з підготовки тренерів для проведення заходів направлених на запобігання стигми і дискримінації до людей, які хворіють на ТБ

Procurement and Logistic Associate до UNFPA Україна