Спеціаліст/ка з адміністративної діяльності у соціальному проєкті (Київ)
ЗАВЕРШЕНО
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «СОЦІАЛЬНА СИНЕРГІЯ» (далі – ГО «Соціальна синергія»), код ЄДРПОУ 42571900, оголошує конкурс на надання послуг (робіт) з адміністративної діяльності (м. Київ) для реалізації проєкту «Мінімальний інтегрований пакет соціальних послуг для сімей з дітьми».
Проєкт «Мінімальний інтегрований пакет соціальних послуг для сімей з дітьми» впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку через Німецький банк розвитку (KfW) і буде проходити з січня 2024 року по червень 2025 року.
В Консорціум входять Українська мережа за права дитини, БФ СОС «Дитячі містечка Україна», ГО «Соціальна Синергія», Українська освітня платформа.
100% зайнятість.
Вимоги до кандидата(-ки):
- вища освіта;
- наявність досвіду роботи з документообігом;
- гарні комунікативні та організаторські навички – обов’язково;
- грамотна письмова та усна українська мова – обов’язково;
- впевнений користувач ПК та пакету офісних програм, баз даних;
- висока організованість, проактивність, відповідальність, робота на результат, стресостійкість;
- досвід роботи в неприбутковому секторі, міжнародних організаціях буде перевагою;
- здатність розставляти пріоритети, робота з чіткими дедлайнами;
- володіння англійською мовою буде додатковою перевагою.
Особисті якості:
• уважність до деталей;
• вміння самостійно організувати власну роботу, процес збору інформації, складання звітності;
• високий рівень комунікабельності, ввічливість, здатність працювати в команді;
• готовність брати участь в нових проектах і завданнях, підвищувати свою кваліфікацію;
• готовність до навантажень;
• розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію;
• відповідальність, дисциплінованість.
Обов’язки:
- адміністративна підтримка проєкту;
- технічна організація проведення заходів (круглих столів, тренінгів, семінарів, ін.);
- організація відряджень в рамках проєкту та інша логістична підтримка;
- адміністративна координація роботи з підрядними організаціями й консультантами;
- підготовка листів, ведення листування;
- організація та ведення документообігу (електронного та паперового): документів, договорів, актів за усталеними шаблонами;
- ведення та координація процесу закупівлі: підготовка та проведення тендерів, цінових моніторингів, конкурсних відборів, комунікації з постачальниками, оформлення документів, згідно з процедурними вимогами організації;
- збір та систематизація звітних документів, контроль правильності їх оформлення, файлування;
- ведення баз даних;
- участь у підготовці необхідної звітності;
- виконання інших необхідних для реалізації проєкту завдань на вимогу керівника проєкту.
Умови роботи:
• Пн – пт повний робочий день (9:00 – 18:00);
• Конкурентна винагорода;
• Своєчасна виплата винагороди;
• Робоче місце: м. Київ.
Ми пропонуємо:
• Перспективну та динамічну роботу;
• Можливості для особистісного та професійного розвитку;
• Термін дії проекту 16 місяців;
• Нові завдання та професійні виклики.
Якщо, Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте резюме в зазначений очікуваний рівень винагороди до 10.02.2024 р. на адресу: [email protected].
ГО «Соціальна синергія» розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами обраними до співбесіди.
При наявності, ГО «Соціальна синергія» може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.