Спеціаліст/ка із закупівель

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН», код ЄДРПОУ 44749100 запрошує до співпраці експерта, який може виконувати роль спеціаліста із закупівель проєкту «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України», що реалізовуватиметься спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у межах програми домашніх візитів «Турбота з народження вдома».

Проєкт «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України» впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» і буде проходити з березня 2024 року по лютий 2025 року.

Період надання послуг: 8 місяців.

Географія проекту: Житомирська, Київська, Чернігівська, Львівська, Волинська, Одеська, Дніпропетровська, Закарпатська області.

«Турбота з народження вдома» — це спільна програма Міністерства охорони здоров’я України та ЮНІСЕФ, що передбачає впровадження універсально-прогресивної моделі домашніх візитів для покращення надання медико-соціальної допомоги родинам із дітьми від 0 до 3 років на первинній ланці. Зустріч з родиною в її власному середовищі дає фахівцеві унікальну можливість розуміння проблем і прийняття правильного рішення.

Вимоги до кандидатури: 

  • Повна вища освіта (облік та аудит, економіка, менеджмент, інші суміжні спеціальності); 
  • Досвід  роботи в сфері закупівель (досвід роботи в ГО/БО буде перевагою)  не менше 2 років.
  • Знання англійської мови на мінімальному рівні В2; Знання додаткової іноземної мови буде перевагою.
  • Впевнений користувач ПК та Microsoft Office.
  • Вміння користуватись функціоналом електронних систем закупівель.
  • Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.
  • Нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм.

Додаткові документи необхідні для участі у конкурсі:

  • Надайте підтвердження якісної взаємодії з органами ОМС, ОДА чи іншими державним чи муніципальними органами визначених територій (у довільній формі); 
  • Наведіть 3 успішні результати реалізації проектів МТД, де ви виступали членом команди.

Короткий опис функціональних обов’язків:

  • Виконання обов’язків і функцій Уповноваженої особи на здійснення закупівель в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:

Планування закупівель:

  • Збирання, агрегування потреби  у товарах, роботах і послугах.
  • Опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг.
  • Визначення обґрунтованої очікуваної вартості, здійснення вибору процедури закупівлі, прогнозування ризиків при проведенні закупівель.
  • Участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах і послугах, що будуть закуповуватися.
  • Складання та затвердження місячного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення.

Організація та проведення закупівель:

  • Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі тендерної документації, включаючи технічну специфікацію, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог / скарг закупівлі):
  • розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до виробників/постачальників/товарів/послуг;
  • проведення закупівельних процедур в електронній системі;
  • забезпечення оприлюднення, розміщення, за необхідності внесення змін, інформації, звітів та інших документів в електронній системі закупівель (кабінет замовника), дотримуючись вимог щодо термінів оприлюднення інформації передбачених законодавством;
  • надання роз’яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
  • розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
  • Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи та послуги та формулювання структурованих висновків.
  • Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців).
  • Забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом.
  • Недопущення створення конфлікту між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
  • Забезпечення об’єктивності та неупередженості процесу організації та проведення процедур закупівель.
  • Здійснення інших дій, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».

Аналіз проведених закупівель:

  • Аналіз проведених закупівель.
  • Аналіз результативності закупівельної діяльності та виявлення ризиків публічних закупівель.

Виконання супровідних функцій:

Участь у договірній роботі:

  • Організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель.
  • Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання.
  • Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про  закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.
  • Отримання від координатора проєкту інформації про хід виконання зобов’язань постачальника (підрядника, виконавця) та її опрацювання.

Виконання супровідних функцій:

  • Взаємодія з контролюючими органами, структуроване надання необхідної інформації.
  • Підготовка та надсилання органу оскарження – Антимонопольному комітету України (у разі отримання скарги) на його запит інформацію, завірені належним чином документи та матеріали щодо проведення процедур публічних закупівель.
  • Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах.
  • Робота в електронній системі закупівель.

Особисті якості:

  • вміння самостійно організувати власну роботу, процес збору інформації, складання звітності;
  • високий рівень комунікабельності, ввічливість, здатність працювати в команді;
  • готовність до навантажень;
  • розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію;
  • відповідальність, дисциплінованість.

Умови роботи:

  • Конкурентна заробітна плата;
  • Своєчасна оплата праці;
  • Робоче місце: офлайн, м. Житомир.

Форма зайнятості: часткова (50% зайнятості).

Ми пропонуємо:

  • Перспективну та динамічну роботу;
  • Можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • Нові завдання та професійні виклики.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди заповніть форму за посиланням до 10.03.2024 р. У випадку наявності додаткових питань при заповнені форми Ви можете звертатись на електронну пошту [email protected]

ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами обраними до співбесіди.

При наявності, ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.


Останні публікації цього розділу:

Ментор/ка підліткових курсів з 3D-моделювання та робототехніки (Кропивницький)

Регіональний/а координатор/ка у Сумській, Запорізькій та Миколаївській областях

Адміністративний/а асистент/ка

Бухгалтер/ка

Експерт/ка з розробки комунікаційної стратегії

Офіс менеджер/ка