Соціальний працівник

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

вакансії
Соціальний працівник

Карітас України входить в одну з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі. Слово «Сaritas» означає воднораз любов і милосердя, співчуття та благодійність.

Місією Карітасу України є розвиток традицій доброчинної діяльності та здійснення соціальної роботи, виходячи із християнських морально-етичних цінностей.

Метою Карітасу України є розробка та впровадження національних програм для забезпечення соціальної допомоги та підтримки найбільш потребуючого населення України незалежно від національної приналежності чи віросповідання.

Назва посади: Соціальний працівник

Обов’язки:

  • Визначення та діагностика індивідуальних особливостей та потреб дітей та молоді, які користуються послугами проекту, їхнього потенціалу, сильних сторін, соціального середовища та умов життя, заповнення особових карток, підготовка індивідуальних планів роботи.
  • Розробка та впровадження плану індивідуальної та групової роботи з бенефіціарами проекту (як дітьми так і їхніми опікунами) в рамках проекту.
  • Ведення журналу обліку діяльностей, подача періодичної звітності про проведену роботу до локального координатора.
  • Планування, розробка та проведення індивідуальних та групових заходів для дітей та молоді згідно логічної матриці проекту та в рамках Концепції соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю.
  • Розробка та упорядкування інструментів роботи.
  • Ведення соціального супроводу сім’ї/особи у СЖО за запитом або при необхідності.
  • Дотримання внутрішньої Політики та процедур захисту дітей, відповідного чинного законодавства в Україні, Конвенції ООН про права дитини, а також нерозголошення та забезпечення конфіденційності інформації про бенефіціарів.
  • Участь в організації та виконання діяльності під час проведення заходів інформаційного характеру та фандрейзингових заходах/кампаніях з метою залучення коштів на місцевому та регіональному рівнях; характеру та фандрейзингових заходах/кампаніях з метою залучення коштів на місцевому та регіональному рівнях.
  • Співпраця з відповідними установами для перенаправлення бенефіціарів для отримання послуг, які є поза компетенцією Карітасу.
  • Проведення моніторингу та оцінки результатів проекту згідно затверджених інструментів.
  • Висвітлення проектної діяльності та досягнень шляхом підготовки матеріалів для ЗМІ, участі у публічних заходах та представлення проблематики та проекту на місцевому та регіональному рівнях при необхідності.
  • Налагодження та підтримка регулярного контакту із батьками/опікунами дитини та іншими зацікавленими особами, а також представлення інтересів дитини при необхідності.
  • Участь у робочих нарадах, обговорення та вирішення з командою актуальних питань, що стосуються проекту, окремих випадків бенефіціарів.
  • Підвищення власного професійного рівня шляхом участі у навчальних програмах, семінарах, кластерах тощо, організованих як Карітасом України так і іншими організаціями.
  • Дбайливе використання та збереження матеріальних цінностей, придбаних в рамках проекту.
  • Виконання інших доручених завдань при необхідності/потребі.
  • Дотримання правил внутрішнього розпорядку, техніки безпеки та протипожежної охорони.

Вимоги:

  • Досвід та розуміння роботи з дітьми та молоддю від 1-го року.

  • Базова вища освіта (бакалавр) відповідного напряму підготовки («соціальна робота», чи інші суміжні напрями підготовки).

  • Досвід роботи в соціальній сфері не менше 2 років.

Повинен знати:

  • Знати нормативно-правові акти, методичні документи в сфері соціального захисту та надання соціальних послуг ВПО/СЖО.
  • Знати етичні принципи соціальної роботи.
  • Знати методи соціальної роботи.
  • Знати мережу організацій, які надають послуги в соціальній сфері.
  • Вміти здійснювати інтерв’ювання й консультування.
  • Вміти визначати потреби, розробляти та впроваджувати індивідуальний план заходів, проводити моніторинг та оцінювання результатів роботи.
  • Вміти вести професійні записи, готувати необхідні звіти.
  • Вміння організувати та підтримувати роботу команди.
  • Лідерські персональні якості.
  • Толерантність.
  • Комунікабельність.
  • Врівноваженість, емоційна стабільність.
  • Відповідальність.
  • Висока організованість, пунктуальність та дисциплінованість.
  • Ініціативність.
  • Стресостійкість.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Володіння ПК впевненого користувача (Word, Excel, PowerPoint), електронна пошта.

Будь-ласка, надсилайте резюме та супровідний лист на [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель