SMM-спеціаліст/ка до CSR Ukraine
CSR Ukraine — Центр “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності” – об’єднує українські компанії, які змінюють суспільство через сталі практики. Наша керівниця – Марина Саприкіна – є експерткою з міжнародним ім’ям у сфері сталого розвитку та розвитку бізнесу, засновницею спільноти жінок-підприємиць U&WE HUB, міжнародною спікеркою та авторкою 10+ книжок і курсів.
Ми шукаємо людину, яка допоможе будувати системну, професійну та водночас живу комунікацію в соцмережах як для організації, так і для особистого бренду Марини Саприкіної.
Що ви робитимете
Вести соціальні мережі CSR Ukraine (Instagram, Facebook, LinkedIn, Telegram) — планування, створення контенту, публікації, аналітика.
Розвивати особисту сторінку Марини Саприкіної — адаптація матеріалів під тон і стиль лідерки, допомога в розкритті експертності та громадянської позиції.
Запускати новий проєкт Small talk — створювати окрему комунікаційну історію для TikTok, Instagram, YouTube:працювати над рубриками, сценаріями, відео-контентом;
формувати tone of voice і візуальну лінію;брати участь у розвитку концепції Small talk
Комунікувати напряму з Мариною Саприкіною — узгодження контенту, збирання інформації, підготовка матеріалів до публікацій, пошук акцентів.
Працювати з візуальним контентом — фото/відео, reels, сторіс, обкладинки для постів, базовий монтаж та обробка фотографій.
Створювати інформаційні, експертні, реакційні пости (наприклад, про важливі суспільні події, ініціативи, зміни у сфері КСВ).
Писати тексти — в експертному, живому та продаючому стилі, в залежності від потреб та планів організації.
Аналізувати ефективність контенту і коригувати стратегію відповідно до результатів.
Ідеальний(а) кандидат(ка)Має досвід ведення соціальних мереж для публічних осіб, лідерів думок або організацій.
Очікування:
Вміє створювати короткий відеоконтент — від ідеї до реалізації (зйомка, монтаж, адаптація).
Відчуває контекст — уміє перетворювати складні теми в легкі меседжі.
Вміє писати тексти з характером і змістом.
Розуміє базові принципи прогрівів та продажів через соц.мережі.
Організований(-а), ініціативний(-а), любить працювати з людьми та знаходити сенси в деталях.
Гнучко реагує на зміни, але вміє структурувати хаос у контент-план.
ФОП 3 група.
Умови:
Гібридний формат (2 дні офіс, участь у заходах разом з Мариною Саприкіною)
Повний робочий день
Можливість довгострокової співпраці
Медичне страхування
Офіційні відпустки та лікарняні
Відправляйте своє резюме на пошту: [email protected] з темою листа “SMM-спеціаліст”