SMM-НИК / ТАРГЕТОЛОГ до ГО «Інтерньюз-Україна»
ЗАВЕРШЕНО
Цікавитеся сучасними медіатрендами? Поділяєте європейські цінності та готові працювати над їх утвердженням в Україні? Умієте писати про складне простою мовою? Знаєте, як створити віральний контент? Умієте запускати таргетовану рекламу в соцмережах? Ваші тексти хочеться шерити після першого ж речення? Ви дуже потрібні нашим проєктам!
ЩО ТРЕБА ВМІТИ
- Генерувати креативні ідеї, інформаційні приводи та інноваційні способи просування проєктів організації.
- Працювати зі сторінками проєктів у соціальних мережах (SMM).
- Писати привабливі інформаційні та PR-матеріали (короткі анонси, підводки, новини, пости).
- Створювати візуальні тизери, картинки, короткі відео для ілюстрації матеріалів у соцмережах.
- Планувати, запускати та аналізувати рекламні кампанії у Facebook, Instagram, Google Ads, Twitter.
НАШ ІДЕАЛЬНИЙ КАНДИДАТ
- Має освіту, бажано у сфері PR/комунікацій/ журналістики, гуманітарних наук.
- Вільно володіє українською та знає англійську на рівні Upper-Intermediate.
- Має досвід роботи зі сторінками соцмереж (наповнення контентом та запуск таргетованої реклами).
- Уміння працювати з графічними та відеоредакторами буде перевагою.
- Має відмінні письмові навички.
- Дотримується дедлайнів і є командним гравцем.
- Демонструє проактивний підхід до роботи та прагне розвиватися.
З радістю візьмемо в команду й будемо працювати разом 5 днів на тиждень в затишному офісі організації в Києві (а на період карантину – у дистанційному форматі).
Прагнемо довготривалих стосунків, пропонуємо конкурентоздатну і своєчасну заробітну плату, соціальний пакет, можливість розвитку й навчання.
Надсилайте резюме та портфоліо (приклади ведення сторінок у соцмережах) до 17 серпня 2021 року на адресу: [email protected] з поміткою в темі листа «SMM-ник/Таргетолог».