SMM – менеджер(к)и

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ustinova Luba

Vacancy вакансія(6)
SMM – менеджер(к)и

тендер 1, форма подання пропозицій ISh Форма звітностіxlsx 

УВАГА! ПОДАННЯ  ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ПРОДОВЖЕНО ДО 16.08.2022.

ГС «Західноукраїнський кластер індустрії моди» в рамках проекту “Lviv fashion park” за підтримки проєкту «Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі / EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Запрошує SMM-менеджерів надіслати свої цінові пропозиції щодо наступних послуг.

Перелік послуг SMM для створення стратегії, просування, налаштування та супроводу таргетованої реклами для залучення української та європейської аудиторії для імплементації проєкту Fashion Park Lviv:

1. Створення стратегії просування в соціальних мережах Facebook та Instagram.

2. Ведення сторінок в соціальних мережах для української та європейської аудиторії:

Створення щомісячного контент-плану з погодженням на початку місяця;

Cтворення візуального контенту для соцмереж згідно брендбуку (ілюстрації,відео,сторіс,дизайн-підтримка);

Написання текстів українською та англійською мовами; Публікація дописів в Instagram з синхронізацією на Facebook (5 публікацій та 45 сторіс на місяць);

Платне розміщення 5 публікацій з наступними показниками оцінки ефективності роботи : на один пост в instagram з охопленням української та європейської аудиторії — не менше ніж 2 000 осіб; показами — не менше ніж 1500 осіб; збільшенням кількості залучених підписників в Instagram на місяць — не менше ніж 1000 осіб; на один пост в Facebook з охопленням — не менше ніж 1 000 осіб; показами — не менше ніж 1 000 осіб; збільшенням кількості залучених підписників в Facebook на місяць — не менше ніж 25 осіб;

3. Таргетована реклама: налаштування рекламного кабінету у Facebook; проведення тестової компанії; аналіз та підбір цільової аудиторії, а саме людей, які відбираються за інтересами : fashion індустрія, мода, стиль, дизайнери, українські виробники; Масфоловінг в instagram – залучення нових підписників по суміжних тематиках за критерієм не менше ніж 1000 осіб на місяць, українська та іноземна аудиторія; налаштування рекламного пікселю для моніторингу відвідувачів сторінки; створення рекламних креативів для публікацій.

4. Подання щомісячної звітності відповідно до поданих форм звітності, аналіз рекламних кампаній та активності на сторінках . 

До участі у тендері запрошуються як юридичні особи, так і фізичні особи-підприємці 3-ї групи оподаткування.

Виконавець, який має намір взяти участь у тендері повинен надіслати тендерну пропозицію, яка містить: Інформацію про постачальника: підтвердження фаховості учасника та експертності у сфері виконання робіт, СV( українською та англійською мовами) з релевантним досвідом від 2 х років, успішні кейси не менше ніж 3 .

Цінову пропозицію у формі деталізованого прайс-листа згідно чітко визначених пунктів вказаних в переліку послуг SMM для створення стратегії, просування, налаштування та супроводу таргетованої реклами для імплементації проєкту Fashion Park Lviv (форма № 1 для тендерної пропозиції додається) Копії реєстраційних документів (виписка з ЄДР про державну реєстрацію, свідоцтво/довідка платника податків, інші дозволи, ліцензії та документи за наявності)

У зв’язку з продовженням подання тендерних пропозицій ,  усі перелічені документи надсилати на електронну адресу: [email protected], з поміткою у темі листа: SMM – Manager Tender до 18.00 за Київським часом, 16 серпня 2022

КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:

Найменша цінова пропозиція відповідно до ринкової у даній сфері, яка відповідає вимогам замовника; До участі у відборі допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Дата оголошення тендеру: 05 серпня 2022 року. Результати розгляду тендерних пропозицій стануть відомі 18 серпня 2022 року.

Термін виконання робіт: з 15 серпня 2022 по 15 квітня 2023 року. У разі виникнення питань, що стосуються тендеру, контактна особа: Марта Бочан : 097 718 51 85


Останні публікації цього розділу:

Communication Officer до ЮНІСЕФ Україна

Координатор(-ка) медіа та комунікацій

Education Specialist до ЮНІСЕФ Україна

Programme Associate до ЮНІСЕФ Україна

Driver (водій/ка) до ЮНІСЕФ Україна

Експерт(-ка) з фінансового менеджменту: тендер