Радник/ця з питань громадського здоров’я з досвідом у сфері управління

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Аліна

Vacancy вакансія(6)
Радник/ця з питань громадського здоров’я з досвідом у сфері управління

Швейцарський інститут тропічного і громадського здоров’я (Swiss TPH) шукає Радника з питань громадського здоров’я з досвідом у сфері управління

1. Мета роботи

• Очолювати, керувати та координувати 2 цілі в рамках проекту «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який виконує Pact, фінансується USAID та в якому Swiss TPH є суб-грантоотримувачем.
Ці 2 цілі стосуються:
1) посиленням епіднагляду
та
2) посиленням потенціалу громадського здоров’я для реагування на надзвичайні ситуації.

• Надавати технічні конcультації та рекомендації для зміцнення регіонального управління та координації реагування системи громадського здоров’я на загрози здоров’ю, включаючи спалахи захворювань, в Україні на основі даних.

2. Основні завдання: Управління проектами

- Керувати управлінською діяльністю швейцарської команди TPH, її вкладом в проект громадського здоров’я, зокрема в частині планування проекту, впровадження та виконання бюджету;
- Забезпечувати злагоджену роботу з місцевими організаціями-партнерами, включаючи Міністерство охорони здоров’я, Центр громадського здоров’я на національному рівні та, особливо місцевому рівні у координації з Pact;
- Забезпечувати гнучкість у процесі звітування перед Pact та одночасно нести відповідальність перед Swiss TPH;
- Забезпечувати управління та контроль за діяльністю місцевої швейцарської команди проекту TPH враховуючи функціональні обов’язки кожного члена команди;
- Гармонізувати діяльність проекту, пов’язану з цілями громадського здоров’я, з діяльністю інших членів консорціуму проекту (психічне здоров’я, комунікації щодо ризиків, тощо)
- Відповідати на місцевому рівні за дерево комунікацій з питань безпеки та швидке прийняття рішень;
- Комунікувати, координувати та співпрацювати з іншими ключовими зацікавленими сторонами, які працюють у сферах, подібних до цього проекту;
- Забезпечувати своєчасну реалізацію цілей, інформувати штаб-квартиру Swiss TPH у разі виникнення ризиків та забезпечувати гнучке узгодження стратегії пом’якшення;
- Координувати та відповідати за своєчасний зворотній зв’язок щодо місцевих подій в проекті зі швейцарською командою SwissTPH у Базелі, Швейцарія, і навпаки;
- Відповідати за всі адміністративні питання та надавати вказівки та підтримку адміністративно-фінансовому офісу Swiss TPH у проекті;
- Відповідати за щомісячні технічні підсумкові звіти під керівництвом швейцарського TPH у штаб-квартирі;
- Забезпечувати якість фінансового обліку для Swiss TPH Базель;

3. Мінімальні вимоги до посади

- Мінімум 5 років управління міжнародними проектами на керівній посаді;
- Вища медична освіта за напрямком: медицина, сестринська справа, акушерство або фармацевтика.
- Післядипломна кваліфікація в галузі громадського здоров’я, епідеміології, громадської медицини або управління медичними послугами
- Високій рівень володіння англійською мовою

4. Навички управління проектами

- Експертне розуміння управління проектним циклом;
- Багатозадачність, вміння працювати з різними командами одночасно;
- Здатність приймати виважені рішення;
- Сильні комунікаційні навички;
- Здатність розставляти пріоритети та делегувати повноваження, зберігаючи при цьому підзвітну субординацію;
- Професійне розуміння управління бюджетом та його розподілом.

5. Досвід в галузі охорони здоров’я

- Досвід роботи в галузі охорони здоров’я України не менше 10 років;
- Глибока обізнаність з системою громадського здоров’я та підтверджений досвід роботи в сфері громадського здоров’я на регіональному та особливо національному рівнях;
- Досвід аналізу даних у сфері громадського здоров’я та процесів планування на основі даних;
- Досвід розбудови спроможності громадської охорони здоров’я, включаючи проведення тренінгів та навчань;
- Бажано: знання у сфері епідеміологічного нагляду за захворюваннями, зокрема розслідування спалахів та епідемій.

Посада передбачає повну зайнятість з місцем розташування: м. Київ

Зацікавлені кандидати можуть надсилати свої резюме та мотиваційний лист англійською мовою на адресу: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України