Психолог/иня Лінії підтримки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
k.shestopalova

Vacancy вакансія dfrfycsz(12)
Психолог/иня Лінії підтримки

Опис вакансії

Veteran Hub працює, аби воїни та їхні близькі отримували безумовну підтримку й розуміння та були почутими. Ми залишаємось на зв’язку щодня та надаємо безоплатні послуги онлайн і телефоном — тим, хто не може дістатися до фізичного простору Ветеран Хабу.

Нині ми шукаємо психолога або психологиню в команду Лінії підтримки в просторі київського хабу. Такого або таку, що розуміє, як поводитися з людьми у кризі, щоб спрямовувати їх до наступних фахівців.

Психолог/иня Лінії підтримки — це людина, яка:

  • Вміє розрізняти межові психологічні стани
  • Розв’язує конфлікти ненасильницьким способом
  • Має додаткову психологічну або психотерапевтичну освіту
  • Пунктуальна та стресостійка

Кваліфікаційні вимоги:

  • Вища освіта з психології або практичної психології
  • Знання про межі норми психологічного здоров’я
  • Розуміння правового регулювання психіатрії
  • Додаткова психологічна/психотерапевтична освіта

Що потрібно робити:

  • Визначати суть психологічного запиту клієнта
  • Брати участь у створенні та наповненні документів, пов’язаних з діяльністю Лінії підтримки: положення, інструкції, протоколи, кодекси
  • Моніторити емоційно-психологічний стан команди
  • Надавати психологічну підтримку клієнтам Лінії підтримки, в тому числі кризову та психоедукативну
  • Формувати звіти з відгуками від клієнта по своєму напряму діяльності
  • Діяти відповідно до протоколів та використовувати у своїй роботі методи згідно з етичними стандартами, принципами надання психологічної підтримки та терапевтичної роботи
  • Організовувати навчання команди щодо роботи з клієнтами
  • Збирати та опрацьовувати зворотний зв’язок від клієнтів Лінії підтримки, що отримали психологічну підтримку

Що ми пропонуємо:

  • Повну зайнятість із гнучким графіком роботи (8 годин у день, п’ять днів на тиждень)
  • Офіційне працевлаштування
  • Лояльність та підтримку на всіх етапах роботи

Що може бути перевагою:

  • Досвід роботи в громадському секторі
  • Бути ветераном, ветеранкою або членом їхніх родин
  • Досвід клінічної роботи в лікарні

Етапи, які ми разом пройдемо, перш ніж стати однією командою:

  • Дзвінок з HR
  • Онлайн-інтерв’ю
  • Тестове завдання
  • Підсумкове інтерв’ю наживо

Надсилай резюме та мотиваційний лист з бажаним рівнем заробітної плати та темою: «Психолог/иня Лінії підтримки / твоє прізвище» на адресу: [email protected].

Шановні кандидати, відправляючи своє резюме ви даєте згоду на обробку персональних даних, з відповідністю Закону України «Про захист персональних даних».


Останні публікації цього розділу:

ZMINA оголошує вакансію на посаду журналіста/ки (тематика – воєнні злочини)

Старший(-а) радник(-ця) з питань фінансування у сфері охорони здоров'я\ Senior Health Financing Advisor

Головний/а бухгалтер/ка у громадську організацію

Асистент/ка з Управління Ресурсами/ ICT Assets Management Assistant

WASH technical expert / Технічний/а експерт/ка з водопостачання і водовідведення

Організаційний/а менеджер/ка, помічник/ця керівника