Провідний_а фахівець_чиня з соціально-правового захисту (Protection Officer)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
anna.sharanevych

custom-vacancy-a00cb2a2-a640-4c4b-882a-32dc6ae038d7
Провідний_а фахівець_чиня з соціально-правового захисту (Protection Officer)

Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 650 співробітників загалом на території України. У 2024 році DRC продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.

Наразі ДРБ шукає Провідного фахівця з соціально-правового захисту для роботи в нашому офісі у м. Суми.

Ця посада підпорядковуватиметься керівнику відділу соціально-правового захисту.

Загальна мета ролі:

Під керівництвом керівника відділу соціально-правового захисту, провідний фахівець з питань соціально-правового захисту відповідає за координацію та керівництво реалізації заходів з моніторингу якості захисту, проведення інформаційних сесій та передачу ключових повідомлень, ідентифікацію та підтримку осіб, які перебувають у зоні ризику, а також діяльність у сфері соціально-правового захисту на рівні спільнот. Він/вона тісно співпрацюватиме зі спільнотами, організаціями громадянського суспільства (ОГС) та державними службами з метою виявлення вразливих осіб, які потребують підтримки, проведення картування послуг та обміну інформацією про наявні послуги. Він/вона базуватиметься в офіс ДРБ в Суми, з поїздками в Суми.

Вашими основними обов’язками будуть:

  • Очолювати програмні заходи, пов’язані з моніторингом діяльності у сфері соціально-правового захисту
  • Підтримка у розробці інструментів моніторингу соціально-правового захисту та щомісячних планів у співпраці з керівником групи з соціально-правового захисту та менеджером з соціально-правового захисту.
  • Здійснювати картування послуг для визначення доступних послуг у спільнотах. Налагоджувати та підтримувати відносини з відповідними державними та недержавними надавачами послуг для надання безпечних перенаправлень.
  • Виявлення ризиків у сфері соціально-правового захисту та потреб моніторингу у визначених сферах та комунікація з керівником відділу соціально-правового захисту та менеджера з соціально-правового захисту щодо таких ризиків та потреб. Забезпечення збору кількісної та якісної інформації та даних, з використанням різних інструментів моніторингу соціально-правового захисту.
  • Координувати роботу з колегами з відділу інформаційного менеджменту та брати активну участь в аналізі зібраної інформації та даних.
  • Організовувати та проводити інформаційно-просвітницькі заходи, включно з поширенням ключових повідомлень, розповсюдження інформаційних матеріалів та проведення інформаційних сесій, адаптованих до потреб, виявлених у ході моніторингу у сфері соціально-правового захисту.
  • Проводити заходи із соціально-правового захисту, включно з, але не обмежуючись, роботою з місцевою владою, реалізацією громадських ініціатив, розбудовою потенціалу громади, допомогою постраждалому від конфлікту населенню;
  • Проводити регулярні зустрічі ініціативними групами/мережами на рівні громад та допомагати у розробці «планів дій спільноти» для вирішення проблем у сфері соціально-правового захисту. Розбудова спроможності місцевих суб’єктів та ключових членів спільноти з ключових питань, таких як мейнстримінг питань соціально-правового захисту та безпечних перенаправлень.
  • Сприяти підвищенню якості активностей ДРБ, орієнтованих на громади, шляхом ефективного визначення та координації роботи із зацікавленими сторонами, ключовими респондентами та членами громад.
  • Залучати та будувати міцні відносини зі спільнотами через послідовну взаємодію з громадськими структурами та дотримання підходів, що враховують культурні особливості та гідність. Підтримувати структури на рівні громад шляхом сприяння конструктивному груповому діалогу та наставництва учасників щодо самостійного визначення проблем у сфері захисту, які впливають на їхні громади.
  • Контролювати роботу фахівців з питань соціально-правового захисту та забезпечувати якість їхньої діяльності.
  • Встановлювати та підтримувати координацію з місцевими органами влади, місцевими та міжнародними неурядовими організаціями коли необхідно;
  • Координувати роботу з іншими відділами ДРБ з метою сприяння перенаправленню та обміну інформацією.
  • Брати участь у підготовці пропозицій щодо фінансування нових проектів та надавати інформацію, пов’язану з роботою на місцях.
  • Надавати регулярні звіти керівнику відділу соціально-правового захисту та/або менеджеру з питань соціально-правового захисту.
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені керівником відділу соціально-правового захисту та/або менеджером з соціально-правового захисту, що мають відношення до досягнення цілей соціально-правового захисту.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Кандидати, які не мають досвіду роботи з вразливими групами але зацікавлені в цій сфері, можуть подавати заявки, оскільки буде надано навчання на робочому місці.
  • Вміння говорити на делікатні теми та працювати з людьми, які перебувають у скрутному становищі.
  • Знайомство з соціальною роботою є бажаним, але необов’язковим.
  • Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включно зі здатністю ефективно працювати з вразливими особами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різним досвідом.
  • Бажаний досвід керівництва персоналом.
  • Відмінні організаційні навички та навички управління часом, вміння визначати пріоритетність завдань і справлятися з декількома обов’язками.
  • Високий рівень особистої доброчесності та розуміння конфіденційності та етики.
  • Досвід роботи з Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційними системами Windows.
  • Знання англійської мови є бажаним.
  • Знання української мови є обов’язковим.

Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
  • Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.

Необхідний рівень освіти:

Для того, щоб бути успішним у ролі фахівця з соціально-правового захисту, ми очікуємо, що ви матимете ступінь бакалавра у відповідній галузі (наприклад, соціальні науки, міжнародні відносини, гуманітарні науки) або еквівалентний досвід роботи.

Ми пропонуємо:

Тривалість контракту: Річний контракт після успішного завершення початкового 3-місячного випробувального терміну. Рівень: H Призначення місця служби: Суми Дата початку: Якомога швидше

Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подання

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170342&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 29 лютого 2024


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка програм

Фахівець/-чиня з адаптації до зміни клімату до ГО "Екодія"

Національний координатор/ка з екологізації інвестицій до ГО "Екодія"

Менеджер/ка з фінансів до ГО "Екодія"

Керівник/ця фінансово-адміністративного відділу до ГО "Екодія"

Community Mobilization Anаlyst