Провідний(-а) фахівець(-чиня) служби підтримки/Support Services Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі Датська рада у справах біженців шукає Провідного фахівця служби підтримки у місто Миколаїв.

Загальна мета вакансії:

Посада офіцера служби підтримки здійснює підтримку команди з матеріального та технічного забезпечення, адміністративної підтримки та інших наскрізних завдань на підтримку команд ДРC з гуманітарного роззброєння та розбудови (HDP), котрі часто працюють у місцях і за графіками, що відрізняються від інших команд. Ця посада служить мостом між командами HDP на місцях та службами підтримки в районі або базовому офісі та підпорядковується менеджеру служби підтримки.

Географічне охоплення: Миколаїв

Основні обов’язки: 

Логістика/Закупівлі/Управління автопарком

  • Підтримка з логістикою та завданнями закупівель ( пошук постачальників, місцеві закупівлі, організація поставок, відправка товарів, документація, пов’язана із закупівлями). 
  • Відповідає за управління автопарком; координація використання транспортного засобу та залучення водія найбільш ефективним способом. 
  • Управління та ведення трекера закупівель, звіту про управління автопарком та контрольного списку запасів під наглядом керівника служби підтримки. 
  • Забезпечити управління основними засобами та програмним обладнанням відповідно до політики ДРБ. 
  • Створювати/підтримувати в актуальному стані інвентаризацію всіх активів із розмінування. 
  • Підтримка в завданнях пов’язаних з логістикою зосереджених на роботах з розмінування, але згідно вимоги керівника може бути необхідність підтримати інші програмні відділи. 

Офіс-менеджмент/Адміністратор/HR

  • Контролювати ідентифікацію, налаштування та повсякденну роботу офісу 
  • Контролювати адміністративні обов’язки, включаючи запаси канцелярського приладдя, планування, переклад (письмовий та особистий) та інші адміністративні завдання 
  • Супровід проїзними документами для персоналу підбази (запити на замовлення, звіти про відрядження) 
  • Підтримка у відстеженні контрактів персоналу, надбавок та інших документів, пов’язаних з кадрами 
  • Допомога в адміністративних завданнях відповідно до внутрішніх правил і процедур ДРБ 
  • Підтримка у визначенні та укладанні контрактів на створення відповідного місця для спеціальних тренінгів HDP, якщо це необхідно.

  Необхідний досвід та компетенції:  

  • Вища освіта у відповідній галузі або еквівалентна професійна кваліфікація 
  • Принаймні 2 роки відповідного досвіду в логістиці, управлінні автопарком, адмініструванні та / або HR. 
  • Володіння англійською мовою є обов’язковим 
  • Вільне володіння українською мовою  

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань. 

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 12 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну 
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки

Заявки відкриті лише для громадян України.

Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні. 

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168652&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.

 Кінцева дата подачі резюме: 17 жовтня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"

Юрист/ка-аналітик/иня в Правозахисний центр "Принцип"

Асистент/ка проєктного менеджера в Правозахисний центр "Принцип"