Програмний асистент/ка регіонального компоненту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ViktoriiaDidashko

Vacancy prostirjob
Програмний асистент/ка регіонального компоненту

Фонд Східна Європа у межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади EGAP» оголошує конкурс на посаду програмної асистентки / програмного асистента регіонального компонента.

Запрошуємо в дружній колектив регіонального компонента людину, яка допомагатиме з організацією роботи команди, швидко зростатиме професійно і в майбутньому керуватиме великими проєктами.

  • Дата початку роботи: якнайшвидше
  • Місцезнаходження: Київ, Україна
  • Зайнятість: повна, без можливості сумісництва
  • Формат роботи: офлайн

Обов’язки:

  1. Допомога в організації роботи компоненту на щоденній основі, у тому числі:
  • участь в організації подій, конференцій, інших заходів;
  • матеріально-технічне забезпечення програмних заходів, зустрічей, конференцій, круглих столів, семінарів тощо;
  • збір даних про діяльність команди, актуалізація даних;
  • планування внутрішніх комунікацій;
  • організація онлайн- та офлайн-зустрічей;
  • веденням робочих записів, зокрема follow-up по завершенню зустрічей;
  • координування водіїв / транспортних засобів;
  • отримання / відправлення / підписання / сканування / належне зберігання документів тощо;
  • підготовка документів для звітності, проведення закупівель тощо;
  • комунікація з партнерами Програми, ділове листування.
  1. Виконання інших завдань у межах своєї компетенції за запитом керівництва.

Обов’язки та завдання, перелічені в цьому документі, є репрезентативними для характеру та рівня дорученої роботи та не обов’язково є всеохоплюючими.

Необхідні кваліфікація, досвід, компетенції:

  • вища освіта не нижче першого рівня (бакалавр);
  • вільне володіння українською мовою;
  • володіння англійською мовою не нижче рівня В1 (intermediate);
  • впевнене користування ПК та MS Office (включаючи MS Teams, Word, Excel, PowerPoint та Outlook), впевнене користування інструментами Google Docs;
  • навички ділового листування;
  • досвід роботи в органах влади, у громадському секторі та / або у міжнародних організаціях буде перевагою.

Бажані навички:

  • вміння і бажання працювати в команді;
  • вміння працювати з інформацією та здатність її систематизувати;
  • уважність до деталей;
  • високий рівень самоорганізації;
  • високий рівень комунікаційних здібностей та стресостійкості;
  • прагнення до саморозвитку та професійного зростання;
  • здатність і бажання швидко навчатися;
  • здатність ефективно працювати в режимі багатозадачності, адаптуватися до змін;
  • поміркованість та старанність у виконанні поставлених задач.

Заявка на участь у конкурсі має включати (окремі файли у форматі .pdf):

  • резюме українською мовою;
  • мотиваційний лист англійською та українською мовами. Ми просимо зокрема описати два особистих досягнення, якими найбільше пишається кандидатка/кандидат, а також вказати очікуваний рівень заробітної плати;

Для участі в конкурсі просимо надіслати заявку на адресу [email protected] з поміткою «Regional Assistant» до 5 січня 2024 року включно.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель