Продюсер(-ка) департаменту промо і дизайну Суспільного Мовлення
ЗАВЕРШЕНО
Суспільне Мовлення — найбільша незалежна медіакомпанія України. Ми не залежимо від олігархів чи політиків, не обслуговуємо жодних державних органів політичних сил чи структур. Суспільне належить українському суспільству і фінансується з податків усіх громадян. Суспільне Мовлення — незмінне в лідерах з дотримання журналістських стандартів. 7,7 млн підписані на Суспільне в соціальних мережах, з них 4 млн. — на регіональних платформах. Суспільне — офіційний транслятор Євробачення, Олімпіади й Паралімпіади. Суспільне Мовлення є членом Європейської мовної спілки, ми активно співпрацюємо з іноземними суспільними медіа (ВВС, DW, NHK, TVP та ін.).
Під час війни ми 24\7 даємо новини з першоджерел на ТБ, радіо, сайтах та YouTube, у Facebook, Instagram, Telegram, Viber. У нас найширше в країні радіопокриття, в тому числі — на окупованих територіях. Ми документуємо злочини рф та проводимо журналістські розслідування.
Ми запрошуємо вас приєднатися до команди, що забезпечує доступ ваших рідних та близьких, друзів та знайомих, всіх українців — до чесної та неупередженої інформації.
Ключові завдання:
- Розробка дизайн-концептів та створення дизайну телепрограм, каналів та інших ефірних продуктів у співпраці з художнім директором.
- Організація та супровід процесу виробництва оригінальних промо матеріалів (відео та фото продукції), який включає в себе:
- підготовку та затвердження бюджету проєктів;
- забезпечення зйомок технікою, обладнанням та необхідним персоналом;
- пошук локацій;
- організацію кастингів;
- підготовку декорацій та реквізиту;
- підготовка та контроль плану зйомок;
- технічне забезпечення пост-продакш процесу.
- Підготовка та супровід тендерних закупівель послуг зовнішніх підрядників згідно потреб департаменту, а також творчих конкурсів на виробництво промо проєктів.
- Підготовка та супровід творчих конкурсів на виробництво промо проєктів зовнішніми підрядниками згідно потреб департаменту.
- Забезпечення зберігання виготовлених матеріалів, їх систематизацію та архівацію для можливості повторного використання.
- Забезпечення звітності по використанню візуальних та аудіо матеріалів, які використовуються працівниками департаменту за підпискою (відео, фото та музичні бібліотеки).
Ми запросимо Вас на співбесіду, якщо Ви маєте:
- Вищу освіту (магістр/спеціаліст) відповідного напряму підготовки.
- Досвід роботи від 2 років на відповідній посаді.
- Знання всіх етапів виробництва промо-контенту, включаючи планування, підготовку, зйомку та постпродакшн; проєктного менеджменту, бюджетування.
- Володіння Microsoft Office Suite, досвід роботи з таск-менеджерами.
- Високу організованість, системне мислення, тайм-менеджмент, високі комунікативні здібності, лідерські якості.
- Відмінне володіння державною мовою.
- Знання Закону України «Про суспільні медіа України», Статуту АТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України».
Долучившись до команди Суспільного, Ви отримаєте:
- Офіційне працевлаштування і всі соціальні гарантії.
- Можливість працювати з різноманітним творчим колективом в масштабі всієї країни.
- Цікаві професійні виклики та завдання.
Якщо Вас зацікавила вакансія, надсилайте, будь ласка, резюме із зазначенням бажаного рівня заробітної плати на пошту [email protected]
Вдячні за інтерес до компанії Суспільне Мовлення!