PR-менеджер/ка проєкту «Лідерство у створенні здорової громади»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Громадська організація «АГЕНЦІЯ ЗМІН «ПЕРСПЕКТИВА» у межах Проєкту «Лідерство у створенні здорової громади» оголошує конкурс на відбір PR-менеджера/ки проєкту.

До участі у конкурсі запрошуються фізичні особи-підприємці, які мають необхідний досвід та право надавати відповідні послуги.

Про проєкти в сфері громадського здоров’я

Фокус діяльності за проєктами – розбудова спроможності громад у сфері планування та реалізації проєктів, орієнтованих на здоров’я населення. Діяльність базується на підходах Маніфесту здорового суспільства (www.health-manifest.online) та результатах досліджень попередніх проєктів (звіт за посиланням bit.ly/3H8e7hb). 

Збереження здоров’я населення – один з ключових пріоритетів відновлення громад України, який має об’єднати різних діючих осіб (медицини, освіти, соціальної роботи, бізнесу, громадських організацій) у пошуку спільних рішень, які будуть цементувати зусилля громади для зростання благополуччя її членів (wellbeing). Система громада – медична спільнота – людина має бути інтегрована навколо здоров’я людини за допомогою спільних рішень та аналізу об’єктивних даних.

Очікуваний результат діяльності за проєктами – створення систем прийняття та реалізації рішень щодо здоров’я населення на рівні громади.

До проєктів залучені команди 5 громад (розміром від 11 до 60 тис) з Дніпропетровської, Київської, Рівненської та Кіровоградської області, які будуть приймати рішення в сфері здоров’я та управління здоров’ям населення (покращення здоров’я населення громад через забезпечення доглядом та відповідною інформацією, навчання населення, контроль та превенція найбільш поширених захворювань, розширення доступу до первинної допомоги). 

Проєкт реалізується Громадською організацією “Агенція змін “Перспектива” спільно з Харківською експертною групою підтримки медичної реформи за фінансової підтримки Міжнародного фонду “Відродження”.

Основне завдання PR-менеджера/ки проєкту донесення ключових меседжів проєкту до цільових аудиторій та широкого загалу через висвітлення подій за проєктом.

Обов’язки:

  • Реалізація завдань комунікаційної складової діяльності за проєктом відповідно до вимог грантодавця: інформаційний та медіа супровід; робота зі ЗМІ; підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин; організація коментарів та інтерв’ю експертів, учасників проєкту для ЗМІ; ведення сторінок організації та ХЕГ у соціальних мережах.
  • Супровід заходів за проєктом (навчальні вебінари, Ярмарок здоров’я, конференція, конкурс соціальних ініціатив в цільових громадах).
  • Виїзди в цільові громади для супроводу заходів, консультування громад щодо комунікаційних проєктних заходів. 
  • Участь у релевантних обговореннях робочої групи проєкту.
  • Розробка технічного завдання на створення комунікаційних матеріалів, лендінгу.
  • Координація діяльності зі створенні інформаційних, промоматеріалів, відеороликів, фотоматеріалів, лендінгової сторінки проєкту. 
  • Створення комунікаційного звіту для грантодавця.

Вимоги:

  • досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
  • досвід роботи в проєктах в сфері охорони здоров’я буде перевагою;
  • досконале знання української ділової мови;
  • володіння англійською мовою;
  • відмінні навички письмового та усного спілкування;
  • навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, підготовки презентацій, роботи в соціальних мережах, роботи з фото та відеофайлами;
  • вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
  • розуміння завдань громадського здоров’я, ідей здорової громади;
  • наявність мережі контактів для реалізації комунікаційної складової проєкту (фото-, відеозйомка, дизайн, виготовлення промоматеріалів, SMM тощо).

Умови надання послуг: контрактування на 4 місяці (як ФО-П, платник єдиного податку, 3 група), оплата помісячна за актами здачі-приймання наданих послуг, у яких зазначається перелік наданих послуг за період та які заповнюються в кінці кожного місяця.

Для участі у конкурсі  на електронну пошту [email protected] з темою “PR-менеджер/ка Проєкту “Лідерство у створенні здорової громади надсилайте:

  • резюме 
  • інформацію щодо очікуваної вартості зазначених послуг (у тексті листа або окремим файлом) 
  • документи, які підтверджують право на здійснення відповідної діяльності та/або надання   послуг (усі надані документи повинні мати чітке зображення та мають бути чинними на момент розгляду): актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку.

Кінцевий термін прийому документів: 27 лютого 2023 року, 10:00.

Громадська організація «АГЕНЦІЯ ЗМІН «ПЕРСПЕКТИВА» одночасно проводить відбір  PR-менеджера/ки Проєкту “Лідерство у створенні здорової громади”  та Проєкту “Здорова громада – майбутнє України”. Можливе подання документів на участь у двох відборах (але обов’язково – подання окремих заявок на кожний з проєктів), з подальшим можливим затвердженням однієї кандидатури PR-менеджера/ки за двома проєктами.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка