Послуги проєктного/ї асистенкта/ки

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

зовнішнього-ї консультанта-ки з посилення спроможності спільнот та громад, копия (1)
Послуги проєктного/ї асистенкта/ки

Мережа правового розвитку (МПР) – це спілка організацій громадянського суспільства, які сприяють людиноцентричному правосуддю шляхом надання безоплатної правової допомоги, правової просвіти, досліджень, стратегічної адвокації та впровадження інших інструментів посилення правових можливостей з 2009 року.

Сьогодні спілка об’єднує організації з більшості регіонів України. Ці організації, на базі яких створені офіси Мережі, надають населенню базову інформацію з правових питань, активно співпрацюють з місцевим самоврядуванням для дослідження та розв’язання проблем громад, впроваджують альтернативні способи вирішення конфліктів, розвивають громади та місцеве лідерство.

Детальніше за посиланням: https://ldn.org.ua/

Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі», який реалізується Мережею правового розвитку (МПР) за підтримки FCDO. Проєкт спрямований на зміцнення координації гуманітарної допомоги, розвиток потенціалу громад та інтеграцію локальних потреб у процеси відновлення у прифронтових і деокупованих громадах Херсонської та Миколаївської областей.

У зв’язку з розширенням діяльності в межах проєктів гуманітарної підтримки, відновлення та посилення спроможності громад, МПР оголошує запит на послуги проєктного/ї асистента/ки для підтримки реалізації проєктних заходів, координації внутрішньої комунікації та супроводу програмної звітності.

Кінцевий термін подачі заявок: 26 травня 2025 року до 23:59 за київським часом

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 23 травня 2025 року.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «FCDO_LDN_2025_7  » не пізніше 23:59, 26 травня 2025 року

Просимо детальніше ознайомитися з: Запит на пропозиції № FCDO_LDN_2025_7.

Період реалізації послуг: до 28 лютого 2026 року

Форма зайнятості: часткова (Орієнтовна кількість залучення 130 годин на місяць. Остаточна  кількість годин буде визначена з переможцем під час співбесіди).

Основні обов’язки:

Підтримка внутрішньої комунікації проєктної команди:

  • Організація регулярних зустрічей команди проєкту (онлайн та офлайн), формування порядку денного, ведення протоколів. 
  • Розсилка ключових рішень та оновлень команди. 
  • Ведення внутрішньої бази знань проєкту, архіву матеріалів на хмарних платформах (Google Диск, Dropbox тощо).
  • Підтримка системи інформаційних розсилок, створення окремих робочих чатів за напрямами.  

Логістичний супровід заходів: 

      • Технічна модерація онлайн-заходів (платформи Zoom, Google Meet): контроль доступу, запис, збереження матеріалів.
      • Організаційна підтримка офлайн-заходів (пошук локацій, реєстрація учасників, комунікація з підрядниками, забезпечення роздаткових матеріалів).
      • Координація переміщення учасників/ок та постачальників (бронювання, логістика, документообіг). 

Адміністративна підтримка програмної звітності: 

      • Збір і систематизація інформації від членів команди проєкту для підготовки технічних звітів.
      • Участь у складанні драфтів звітів та заповненні шаблонів донорів.
      • Підтримка підготовки проєктних пропозицій (оформлення додатків, бюджетних пояснень, лог-рамок). 

Комунікація з партнерами та учасниками проєкту: 

      • Організація листування, координація зустрічей із представниками членських ОГС, консультантами, постачальниками та іншими стейкхолдерами.
      • Ведення календаря зовнішніх подій та обліку відповідей від партнерів.
      • Участь у підготовці презентацій, інформаційних запитів, анкет та запрошень. 

Інші обов’язки за дорученням керівника: 

    • Підготовка технічної документації (заявки, акти, протоколи).
    • Ведення чек-листів, контроль виконання завдань, нагадування про дедлайни.
    • Підтримка організації відряджень, місій, інспекційних поїздок.

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Підписана Тендерна форма, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А).
  2. Підписана Технічна специфікація, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
  3. Підписана Фінансова пропозиція, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
  4. Резюме учасника_ці тендеру з переліком релевантного досвіду та реалізованих проєктів.
  5. Копія документу про вищу освіту.
  6. Рекомендації (за наявності).
  7. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію та копія документу, що підтверджує податковий статус (у разі відсутності ФОП 3ї групи, просимо надіслати лист про готовність зареєструвати ФОП 3ї групи у разі відбору). 
  8. Підписаний кодекс поведінки для постачальника

Важливо!
У разі ненадання вищезазначених обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ і буде автоматично відхилена.

Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запитом, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.

Учасник_ця тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, Заявник не несе відповідальності за ці витрати, незалежно від проведення чи результату тендерного процесу.


Останні публікації цього розділу:

Консультант/ка з питань розбудови та розвитку регіональних мереж

Послуги комунікаційника/ці (SMM,PR)

Послуги консультантки/та з посилення спроможності громад

Проєктний менеджер/ка

Послуги з надання індивідуальних психологічних консультацій

Регіональний менеджер/ка