Послуги проєктного/ї асистенкта/ки
Мережа правового розвитку (МПР) – це спілка організацій громадянського суспільства, які сприяють людиноцентричному правосуддю шляхом надання безоплатної правової допомоги, правової просвіти, досліджень, стратегічної адвокації та впровадження інших інструментів посилення правових можливостей з 2009 року.
Сьогодні спілка об’єднує організації з більшості регіонів України. Ці організації, на базі яких створені офіси Мережі, надають населенню базову інформацію з правових питань, активно співпрацюють з місцевим самоврядуванням для дослідження та розв’язання проблем громад, впроваджують альтернативні способи вирішення конфліктів, розвивають громади та місцеве лідерство.
Детальніше за посиланням: https://ldn.org.ua/
Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі», який реалізується Мережею правового розвитку (МПР) за підтримки FCDO. Проєкт спрямований на зміцнення координації гуманітарної допомоги, розвиток потенціалу громад та інтеграцію локальних потреб у процеси відновлення у прифронтових і деокупованих громадах Херсонської та Миколаївської областей.
У зв’язку з розширенням діяльності в межах проєктів гуманітарної підтримки, відновлення та посилення спроможності громад, МПР оголошує запит на послуги проєктного/ї асистента/ки для підтримки реалізації проєктних заходів, координації внутрішньої комунікації та супроводу програмної звітності.
Кінцевий термін подачі заявок: 26 травня 2025 року до 23:59 за київським часом
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 23 травня 2025 року.
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «FCDO_LDN_2025_7 » не пізніше 23:59, 26 травня 2025 року.
Просимо детальніше ознайомитися з: Запит на пропозиції № FCDO_LDN_2025_7.
Період реалізації послуг: до 28 лютого 2026 року
Форма зайнятості: часткова (Орієнтовна кількість залучення 130 годин на місяць. Остаточна кількість годин буде визначена з переможцем під час співбесіди).
Основні обов’язки:
Підтримка внутрішньої комунікації проєктної команди:
- Організація регулярних зустрічей команди проєкту (онлайн та офлайн), формування порядку денного, ведення протоколів.
- Розсилка ключових рішень та оновлень команди.
- Ведення внутрішньої бази знань проєкту, архіву матеріалів на хмарних платформах (Google Диск, Dropbox тощо).
- Підтримка системи інформаційних розсилок, створення окремих робочих чатів за напрямами.
Логістичний супровід заходів:
- Технічна модерація онлайн-заходів (платформи Zoom, Google Meet): контроль доступу, запис, збереження матеріалів.
- Організаційна підтримка офлайн-заходів (пошук локацій, реєстрація учасників, комунікація з підрядниками, забезпечення роздаткових матеріалів).
- Координація переміщення учасників/ок та постачальників (бронювання, логістика, документообіг).
Адміністративна підтримка програмної звітності:
- Збір і систематизація інформації від членів команди проєкту для підготовки технічних звітів.
- Участь у складанні драфтів звітів та заповненні шаблонів донорів.
- Підтримка підготовки проєктних пропозицій (оформлення додатків, бюджетних пояснень, лог-рамок).
Комунікація з партнерами та учасниками проєкту:
- Організація листування, координація зустрічей із представниками членських ОГС, консультантами, постачальниками та іншими стейкхолдерами.
- Ведення календаря зовнішніх подій та обліку відповідей від партнерів.
- Участь у підготовці презентацій, інформаційних запитів, анкет та запрошень.
Інші обов’язки за дорученням керівника:
- Підготовка технічної документації (заявки, акти, протоколи).
- Ведення чек-листів, контроль виконання завдань, нагадування про дедлайни.
- Підтримка організації відряджень, місій, інспекційних поїздок.
Для участі в конкурсі учасник/ця надає:
- Підписана Тендерна форма, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А).
- Підписана Технічна специфікація, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
- Підписана Фінансова пропозиція, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
- Резюме учасника_ці тендеру з переліком релевантного досвіду та реалізованих проєктів.
- Копія документу про вищу освіту.
- Рекомендації (за наявності).
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію та копія документу, що підтверджує податковий статус (у разі відсутності ФОП 3ї групи, просимо надіслати лист про готовність зареєструвати ФОП 3ї групи у разі відбору).
- Підписаний кодекс поведінки для постачальника
Важливо!
У разі ненадання вищезазначених обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ і буде автоматично відхилена.
Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запитом, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
Учасник_ця тендеру несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням своєї пропозиції, Заявник не несе відповідальності за ці витрати, незалежно від проведення чи результату тендерного процесу.