Послуги лектора/ки з гендерно трансформаційного батьківства
Послуги лектора/-ки з гендерно трансформаційного батьківства закуповуються в рамках проєкту “Посилення участі та працевлаштування підлітків і молоді через молодіжну роботу та поглиблення і розвиток молодіжної політики в громадах Київської, Житомирської та Чернігівської областей”, що реалізовується ГО “Дівчата” за підтримки ЮНІСЕФ Україна та Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини через німецький державний банк розвитку KfW.
В межах проєкту заплановані сесії з гендерно трансформаційного батьківства (офлайн та онлайн), а саме:
- 20 сесій для батьків та опікунів (по 2 години кожна).
- 20 сесій для педагогів, психологів та молодіжних працівників (по 2 години кожна).
Цей Запит цінових пропозицій (ЗЦП) оголошується з метою укладення договору на закупівлю послуг лектора/-ки з гендерно трансформаційного батьківства для проведення сесій з деталями, викладеними в цьому Запиті цінових пропозицій на послуги_PF.UKR_PCA2025820_PD2025662_14
Ми просимо Вас надати найкращу пропозицію на нижчезазначені товари на пошту [email protected] із темою листа: “RFQ. PF.UKR/PCA2025820/PD2025662/14 Послуги лектора/-ки” не пізніше 18:00, 17 липня 2025 року.
Основні обов’язки:
- Участь у підготовчих зустрічах (офлайн та онлайн) з координаторами проєкту.
- Підготовка презентацій, вправ, роздаткових матеріалів відповідно до розроблених експертами рекомендацій.
- Фасилітація сесій з гендерно трансформаційного батьківства відповідно до програми (офлайн та онлайн).
- Підготовка і проведення пре- та пост оцінювання рівня знань учасників сесій.
- Підготовка аналітичних звітів про проведені навчальні сесії із викладенням основних висновків та рекомендацій.
- Зберігання конфіденційності всіх бенефіціарів.
- Збір даних та інформації для підготовки проектної звітності.
- Ведення звітної документації.
Обовʼязковий пакет документів:
- Належним чином заповнена та підписана Реєстраційна форма постачальника/-ці надіслана у форматі .pdf
- Заповнений Запит цінових пропозицій (ЗЦП) з підписом та печаткою (якщо є), надісланий у PDF форматі.
- Дійсний документ про державну реєстрацію
- Дійсний документ, що підтверджує перебування учасника/-ці на відповідній системі оподаткування
- Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників/-ці, надісланий у форматі .pdf
- Резюме ключових експертів/-ок, які надаватимуть послуги.
- Копії сертифікатів ключових експертів/-от, які надаватимуть послуги.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 16 липня 2025 року.