Помічник/ця-консультант/ка керівника підрозділу державного органу
Опис вакансії: Помічник-консультант керівника підрозділу державного органу
Тип зайнятості: Повна зайнятість.
Місце роботи: Україна, м. Київ.
Перелік обов’язків:
- адміністративна підтримка роботи: листування, організація зустрічей, документальний супровід, обробка звернень громадян, підготовка відповідей і запитів до державних органів.
- підготовка аналітичних матеріалів, інформаційних довідок з відкритих джерел, комунікаційних меседжів;
- ведення ділового листування, взаємодія з партнерами (в т.ч. міжнародними);
- підготовка коментарів, дописів, взаємодія з медіа;
- планування і ведення графіку керівника, оформлення та організація відряджень, у т.ч. логістики;
- підготовка протоколів засідань і зустрічей;
- облаштування і підтримка офісу.
Кваліфікаційні вимоги:
- вища освіта (міжнародні відносини, право, нацбезпека або дотичні сфери);
- грамотна українська, впевнена англійська (B2–C1);
- soft skills: проактивність, відповідальність та орієнтованість на результат, чесність, відкритість, незалежність, неупередженість, конфіденційність;
- досвід на подібній позиції бажаний, але не обов’язковий.
Можливості:
- офіційне працевлаштування: патронатна служба (не державна служба);
- своєчасна оплата праці (розмір ЗП за результатами співбесіди);
- участь у різноманітних заходах та зустрічах, нетворкінг;
- можливості для професійного зростання та глибокого розуміння процесів законотворчості, зовнішньої політики та національної безпеки.
Організація залишає за собою право запрошувати на співбесіду тільки відібраних кандидатів. Якщо відповідного кандидата/кандидатку буде знайдено раніше, вакансія буде закрита до закінчення терміну дії оголошення.
Якщо Вас зацікавила ця вакансія, надсилайте резюме та коротке мотиваційне повідомлення на адресу: [email protected], вказавши у темі листа: “Помічник-консультант“. CC: [email protected]
Кінцевий термін подачі аплікаційних документів: 8 липня 2025.