Помічник/ця бухгалтера у соціальному проєкті

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Social synergy

prostirjob_vacancy_dfrfycsz
Помічник/ця бухгалтера у соціальному проєкті

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «СОЦІАЛЬНА СИНЕРГІЯ» (далі – ГО «Соціальна синергія»), код ЄДРПОУ 42571900, оголошує конкурс на надання послуг (робіт) помічник/ця бухгалтера (м. Київ) для реалізації проєкту «Мінімальний інтегрований пакет соціальних послуг для сімей з дітьми».

Проєкт «Мінімальний інтегрований пакет соціальних послуг для сімей з дітьми» впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку через Німецький банк розвитку (KfW) і проходить з січня 2024 року по березень 2026 року.

В Консорціум входять Українська мережа за права дитини, БФ СОС «Дитячі містечка Україна», ГО «Соціальна Синергія», Українська освітня платформа.

100% зайнятість.

Вимоги до кандидата(-ки):

  • досвід роботи не менше 1 року (наявність досвіду роботи в громадських та благодійних організаціях);
  • досвід роботи з ПЗ 1С ;
  • відмінне володіння офісними програмами (Word, Excel);
  • досвід роботи з первинною документацією;
  • вміння працювати в режимі багатозадачності, уважність, відповідальність та старанність;
  • відмінне знання нормативно-законодавчої бази фінансової сфери;
  • досвід роботи з аудиторськими фірмами. 

Особисті якості:

• уважність до деталей;
• вміння самостійно організувати власну роботу, процес збору інформації, складання звітності;
• високий рівень комунікабельності, ввічливість, здатність працювати в команді;
• готовність брати участь в нових проектах і завданнях, підвищувати свою кваліфікацію;
• готовність до навантажень;
• розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію;
• відповідальність, дисциплінованість.

Обов’язки:

  • внесення господарських операцій в програмне забезпечення (банківські виписки, первинна документація);
  • підготовка сканів, копій первинних документів для подачі грантодавцю;
  • робота з первинною документацією в рамках грантової діяльності;
  • збір, систематизація, узагальнення звітних документів;
  • участь у організації та складанні регулярної фінансової звітності по проєкту;
  • участь у проведенні щорічної інвентаризації;
  • участь у підготовці документів для проходження аудиторської перевірки. 

Умови роботи:

• наявність ФОП 3 групи;
• Конкурентна винагорода;
• Своєчасна виплата винагороди.

Якщо, Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте резюме в зазначений очікуваний рівень винагороди до 10.07.2025 р. на адресу: [email protected]

ГО «Соціальна синергія» розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами  обраними до співбесіди.

При наявності, ГО «Соціальна синергія»  може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.


Останні публікації цього розділу:

SMM-менеджер/ка в команду Bihus.Info

Монітор/ка

Експерт/ка з сільського розвитку (Стратегія розвитку сільського господарства та сільських територій в Україні до 2030 року) / ARD Strategy-2030 Rural Development expert

HR-менеджер/ка у Києві

Інженер/ка-Механік/иня / Mechanical Engineer (Consultant)