Офіс-менеджер/ка до команди ІСАР Єднання м. Львів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ednannia

Vacancy вакансія dfrfycsz(7)
Офіс-менеджер/ка до команди ІСАР Єднання м. Львів

Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину “Єднання” оголошує конкурс на посаду офіс-менеджера_ки в офіс м.Львів

Коло основних обов’язків:

  • забезпечення ефективної діяльності офісу (закупки, зустріч гостей, комунікація з партнерами організації, відповіді на запити через листи та телефонні дзвінки, тощо);
  • забезпечення логістики роботи організації;
  • виконання інших задач, пов’язаних з діяльністю ІСАР Єднання, за погодженням.

Вимоги до кандидатів на посаду:

  • високий рівень відповідальності, самоорганізованості, ретельності;
  • відмінні комунікаційні навички та навички працювати в команді;
  • знання діловодства;
  • навички роботи з офісними програмами та офісною технікою (копіювальна техніка, АТС тощо).
  • здатність працювати в команді й орієнтованість на результат;
  • володіння українською, англійською (Upper-Intermediate) мовами;

Умови роботи:

• офіс в центрі Львова (передбачається присутність в офісі), робочий графік з 10:00 до 18:00;
• конкурентна винагорода та соціальний пакет;
• перспективи росту;

Резюме та супровідний лист із обґрунтуванням намірів працювати в ІСАР Єднання на цій позиції прохання надсилати до 20 жовтня 2023 року на електронну пошту [email protected] з темою листа «Офіс-менеджер_ка ІСАР Єднання_Львів».

Просимо обов´язково вказати бажаний рівень винагороди.

Кандидати, резюме яких буде відібрано, будуть запрошені на співбесіду.


Останні публікації цього розділу:

Експерт(-ка) з інклюзивності

Координатор/ка Гуманітарного Польового Моніторингу в Україні

Kонсультант/ка-правник/ця з питань благодійної допомоги територіальним громадам програми DOBRE

Спеціаліст/ка по роботі з персоналом в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Програмний (-на) менеджер (-ка) / Area Programme Manager