Надавач/ка послуг з закупівель (Харків, можливість дистанційної зайнятості)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
LanaMylnikova

офіс тренінг семінар
Надавач/ка послуг з закупівель (Харків, можливість дистанційної зайнятості)

Молодіжний благодійний фонд “Ініціатива” шукає надавача послуг з проведення закупівель.

Проєкт реалізується в рамках фінансування Фонду ООН у галузі народонаселення.

Зайнятість: повна 

Місце надання послуг: м. Харків (у тому числі передбачено дистанційну роботу).

Термін реалізації проекту: листопад 2022 – грудень 2022 з можливим продовженням 

Орієнтовний опис робочих завдань:

  • Планування бюджету та мониторинг використання коштів – перевірка витрат бюджету та консолідація інформації, що потрібна для підготовки прогнозу витрат; 

  • Перевірка відповідності та розподілу допоміжних витрат (паливо, зарплата, оренда тощо) встановленому порядку та згідно з процедурами, а також перевірка супроводжуючих документів за цими витратами;

  • Перевірка документів та забезпечення відповідності витрат проектам та бюджетним лініям, перевірка наявного бюджету перед верифікацією документів; 

  • Контроль за тим, щоб бухгалтерські записи відповідали внутрішнім процедурам та політикам ДРБ, українському законодавству, виконувались чітко та вчасно шляхом перевірки;

  • Забезпечення своєчасної підготовки звітності, включаючи звірку банківських та касових рахунків;

  • Перевірка та підпис заявок на закупівлі та заявок на оплату;

  • Допомога з підготовкою до аудитів за проектами;

  • Активна участь у гармонізації поточної роботи всередині команди: обмін ідеями, створення зручних інструментів, оновлення інструкцій та політик тощо;

  • Забезпечення іншої фінансової підтримки в офісі та виконання інших завдань за вимогою керівника.

Вимоги: 

  • Університетський ступінь у суміжній галузі або еквівалент (фінанси, бухгалтерський облік);

  • Досвід роботи у громадському секторі з проєктами, які фінансуються міжнародними організаціями;

  • Відмінні навички роботи в Microsoft Office;

  • Розвинені організаційні навички;

  • Точність в оформленні документів;

  • Компетентність у веденні переговорів;

  • Фінансова грамотність;

  • володіння англійською мовою (бажано);

  • ФОП 3 група (бажано);

Просимо надсилати резюме на електронну адресу [email protected] до 15.11.2022 року.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель