Молодший/а фахівець/чиня з фінансової роботи / Finance Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Vacancy prostirjob
Молодший/а фахівець/чиня з фінансової роботи / Finance Assistant

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення. 

DRC працює в Україні з 2014 року, наразі в ДРБ працює понад 600 співробітників в Україні і у 2024 році організація продовжить значне розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації у сферах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла/непродовольчих товарів, гуманітарного роззброєння та розбудови миру (гуманітарна протимінна діяльність), шляхом прямого втручання, підтримувати організації громадянського суспільства (ОГС) та партнерство з ОГС.

Наразі DRC шукає Молодшого фахівця з фінансової роботи для своєї діяльності в місті Миколаїв.  Ця посада підпорядковуватиметься Керівнику групи з питань фінансової роботи.

Загальна мета вакансії:

Під управлянням Kерівника групи з питань фінансової роботи, молодший фахівець з фінансової роботи  відповідає за забезпечення загального щоденного фінансового функціонування офісу та підтримку реалізації програмної діяльності ДРБ.

Основні обов’язки:

  • Перевірка первинних документів, підготовка їх до здійснення платежів готівкою або банківським переказом у формі ДРБ.
  • Підготовка та перевірка заявок на перерахування грошових коштів через банківський рахунок через систему Bank on-line.
  • Обслуговувати касові операції, обмін валюти, підрахунок готівки, робота з готівкою в безпечному та конфіденційному режимі
  • Забезпечувати щоденне оновлення Журналів витрат у Dynamics та Касових книгах у Excel для зображення фактичного стану наявної каси та банківського балансу в усіх валютах;
  • Подавати банківські виписки та підписані касові рахунки та касові книги фінансовому менеджеру до 5 числа кожного календарного місяця;
  • Формування ваучерів відповідно до проведених оплат та відображення їх у Dynamics на щоденній/щотижневій основі;
  • Допомагати з аудитом у кожному проекті за запитом фінансового менеджера;
  • Забезпечити використання відповідної статті бюджету та проекту під час резервування витрат;
  • Забезпечити належну систему зберігання фінансових документів;
  • Перевіряти журнали обліку та форми розрахунку палива, надані відділом постачання, надавати аванс на паливо та відшкодування палива;
  • Активно брати участь у гармонізації операційної роботи: обмінюватися ідеями, створювати інструменти, оновлювати їх тощо;
  • За потреби надавати іншу підтримку менеджеру з адміністративної та програмної діяльності в рамках фінансових питань.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Досвід роботи в фінансово-адміністративній сфері не менше 2-3 років
  • Фінансова грамотність
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office (Excel, Word), Bank on-line
  • Бажано досвід роботи в МНУО
  • Вільне володіння українською мовою, бажано володіння англійською мовою
  • Розмовні та комунікативні навички
  • Розвинені організаторські здібності
  • Акуратність в роботі з документами
  • Компетентність вести переговори

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Необхідна освіта:

Вища освіта у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, економіка).

Ми пропонуємо:

Тривалість контракту:  3-х місячний випробувальний період з можливістю подальшої продовження контракту
Рівень:  I
Призначення місця роботи:  місто Миколаїв
Дата початку:  якомога швидше. Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки

Заявки відкриті лише для громадян України.

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням: 

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170071&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true 

Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.

Кінцева дата подачі резюме: 25 січня 2024 р.


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних