Молодший/а фахівець/чиня проекту з відновлення житла / Shelter and Settlement Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Vacancy_dfrfycsz(2) prostirjob
Молодший/а фахівець/чиня проекту з відновлення житла / Shelter and Settlement Assistant

Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення. ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.

Наразі ДРБ шукає висококваліфікованого Молодшого фахівця проекту з відновлення житлаякий (яка) доєднається до нашої команди в Запоріжжі.

Загальні цілі посади:

До Ваших обов’язків входитиме реалізація проектів, звітність та оцінка, у тому числі: правильне заповнення та подача актів виконаних робіт, ведення реєстру бенефіціарів, які отримали допомогу, з розділенням по статі, ступеням вразливості та їх кількістю з розрахунком на одне домогосподарство. Також, Ви слідкуватимете за правильністю і своєчасністю поданих внутрішніх звітів, належне зберігання записів й інструментів проекту (електронні та друковані копії).

Вашими основними обов’язками будуть:

Інфраструктура та обслуговування об’єктів

  • Наглядати та регулярно оцінювати інфраструктури об’єктів будівництва та ремонту. 
  • Визначати інфраструктурні потреби з акцентом на покращення доступу для вразливих верств населення. 
  • Фокусуватися на доступності та особливих потребах уразливих груп, зокрема людей з обмеженою рухливістю. 
  • Виконувати процеси належної перевірки житла, землі та майна перед виконанням робіт з будівництва або ремонту. 
  • Своєчасно повідомляти керівнику про будь-які прогалини та дублювання в наданні послуг, а також про будь-які необхідні модернізації/обслуговування об’єкту. 

Зв’язок з громадою та підзвітність 

  • У співпраці з іншими членами команди здійснювати консультацію з мешканцями та місцевою владою, перш ніж виконувати роботи з покращення будівель і споруд. 
  • Взаємодіяти з іншими членами команди щодо скарг та відгуків, пов’язаних із захистом, обслуговуванням будівель і споруд. 

Основні напрямки захисту 

  • Враховувати гендерні питання та питання захисту у всіх аспектах діяльності. 
  • Підтримувати та дотримуватися політики щодо запобігання сексуальній експлуатації та насильству (для мешканців об’єкту, персоналу ДРБ, партнерських агентств, тимчасових працівників). 
  • Консультуватися з місцевою владою перед проведенням будь-яких робіт з обслуговування об’єкту та інфраструктури, з метою впровадження заходів за їхньою участю, а також з активною участю членів громади, з обов’язковим урахуванням інтересів вразливих груп і людей з особливими потребами. 

Програмна та операційна діяльність 

  • Забезпечувати ефективну та результативну реалізацію програми при дотриманні бюджету та плану роботи. 
  • Надавати технічну підтримку та робити внесок у всі заходи у сфері відновлення житла.  

Координація та представництво 

  • Співпрацювати з відповідними внутрішніми та зовнішніми технічними експертами з питань, що стосуються сектору. 
  • Представляти ДРБ на нарадах та інших відповідних технічних координаційних нарадах.
  • Забезпечувати інтеграції з іншими секторами ДРБ. 

Логістика/Фінанси

  • Підтримувати моніторинг фінансових зобов’язань і витрат відповідно до бюджетів та надавати своєчасний зворотній зв’язок щодо виконання бюджету. 
  • Проактивно планувати та координувати матеріально-технічне забезпечення та переміщення персоналу з та до різних операційних Районів.
    Ініціювати закупівлі та забезпечувати їх виконання. 1 рік професійного досвіду у сфері моніторингу та нагляду за будівельними проектами, бажано з досвідом роботи у сфері гуманітарного реагування в міжнародній неурядовій організації, агентстві ООН, профільному міністерстві або місцевій владі. 

Про вас:

Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо, що Ви матимете щонайменше 1 рік професійного досвіду у сфері моніторингу та нагляду за будівельними проектами, бажано з досвідом роботи у сфері гуманітарного реагування в міжнародній неурядовій організації, агентстві ООН, профільному міністерстві або місцевій владі. Крім того, ми також очікуємо на наступне:

Обов’язково

  • Ступінь бакалавра або вище в галузі будівництва, архітектури або в іншій відповідній галузі буде перевагою. Професійно-технічна освіта або досвід роботи в будівництві яка може замінити технічну освіту. 
  • Досвід виконання адміністративних завдань. 
  • Відмінне володіння MS Word, Excel, PowerPoint та Outlook. 
  • Професійне володіння українською мовою.

Бажано

  • Навички роботи з програмним забезпеченням GIS та системами CAD.
  • Базові знання англійської мови.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань. Запоріжжя

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: Безстроковий контракт після успішного проходження трьох місяців випробувального терміну. 
  • Місце роботи: Запоріжжя (можливі відрядження – Запорізська та Дніпропетровська обл.).
  • Дата початку: Жовтень 2024.

Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування персоналу Датської ради у справах біженців в Україні.

Процес подачі резюме

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою.

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Щоб відгукнутися, натисніть ТУТ 

Кінцевий термін подачі заявок: 15 вересня 2024 року

Резюме будуть розглядатися на постійній основі, ми заохочуємо кваліфікованих кандидатів подавати заявки якомога швидше.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель