Молодший_а фахівець_чиня з соціально-правового захисту (Protection Assistant (GBV)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими зустрічаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі ДРБ шукає Молодший фахівець з соціально-правового захисту в Миколаїв.

Загальна мета посади: 

Під керівництвом Керівника групи соціально-правового захисту молодший фахівець підтримуватиме впровадження заходів із запобігання та протидії ГН; відповідатиме за надання послуг з ведення справ потерпілих від ГН, включаючи психологічну підтримку, перенаправлення до відповідних служб і подальший супровід. Також працюватиме над підвищенням обізнаності в сфері ГН і доступних послуг, а також просуватиме стратегії профілактики в цільових громадах. 

Основні обов’язки: 

  • Надавати послуги з ведення справ відповідно до СОП і процедур, включаючи міжвідомчі вказівки з ведення справ про ГН.
  • Ефективно використовувати та дотримуватись усіх інструментів, форм і стандартних операційних процедур, пов’язаних із веденням справ, відповідно до повідомлень Менеджера / Керівникагрупи. 
  • Працювати в тісному зв’язку з перенаправленнями, узгодженими на міжвідомчому рівні.
  • Надавати емоційне консультування та психологічну підтримку постраждалим.
  • Тісно співпрацювати з постачальниками послуг, щоб забезпечити надання високоякісних послуг постраждалим та особам, які перебувають у групі ризику ГН (включаючи медичну допомогу, підтримку психічного здоров’я та матеріальну/безпекову допомогу).
  • Забезпечувати належне документування даних та інформації про справи відповідно до керівних принципів ведення справ про ГН, дотримуючись принципу конфіденційності. Забезпечувати дотримання усіх чинних протоколів обміну інформацією. 
  • Проводити інформаційно-роз’яснювальну діяльність (включаючи заходи з підвищення обізнаності та нарощування потенціалу) з громадами в безпечних і відповідних місцях.
  • Визначати та взаємодіяти з місцевими ключовими зацікавленими сторонами та координувати роботу з іншими організаціями та службами.
  • Поширювати орієнтовані на дії, конкретні, інклюзивні та підтримуючі повідомлення про доступні послуги для постраждалих від ГН.
  • Надавати допомогу в індивідуальному захисті/ кошти на допомогу захисту у надзвичайних ситуаціях, щоб задовольнити нагальні потреби постраждалих від ГН.
  • Мобілізувати та створювати міцні зв’язки з громадами, дотримуючись гідних, культурно чутливих підходів.
  • Готувати якісні та точні звіти та супровідну документацію щодо діяльності в сфері управління справами і забезпечувати їх своєчасне подання Керівнику групи для перегляду та внутрішнього обміну інформацією. З цією метою забезпечувати, щоб як друковані, так і електронні копії всіх звітів про діяльність і файли управління справами були безпечно архівовані. Загалом, ефективно використовувати інструменти та дотримуватись процесів, пов’язаних із моніторингом і звітністю, у тому числі за допомогою спільного носія та спеціальних платформ для управління інформацією, таких як GBVIMS.  
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені Керівником групи та/або Менеджером, пов’язані з досягненням цілей захисту.

Необхідний досвід і компетенції: 

  • Відповідний університетський ступінь або еквівалентна професійна кваліфікація

  • Мінімум 2 роки досвіду роботи у сфері протидії ГН, соціальної роботи або в суміжній сфері
  • Глибоке розуміння проблем захисту, включаючи захист дітей і гендерне насильство
  • Знання інструкцій щодо ведення справ про ГН
  • Попередній досвід роботи з громадами та впровадження заходів з профілактики ГН
  • Здатність обговорювати делікатні питання з повагою та співчуттям
  • Можливість надати першу психологічну допомогу та базову психологічну підтримку
  • Відмінні навички міжособистісного, усного та письмового спілкування
  • Сильне почуття особистої порядності та розуміння конфіденційності та етики
  • Володіння операційними системами Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, Windows

Усі ролі ДРБ вимагають від співробітників володіти основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв ‘язку.
  • Ініціативність: спроможність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
  • Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Порядність: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 3 місяці з можливістю продовження за умови успішного проходження випробувального терміну;
  • Місце роботи: м. Миколаїв;
  • Дата початку: якнайшвидше.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168384&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 31 липня 2023 року.

Щоб отримати додаткову інформацію про Данську раду у справах біженців, відвідайте наш вебсайт drc.ngo


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка