Молодший_а фахівець_чиня з соціально-правового захисту (Кейс-менеджмент)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy вакансія dfrfycsz(4)
Молодший_а фахівець_чиня з соціально-правового захисту (Кейс-менеджмент)

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення. 

Наразі ДРБ шукає молодшого фахівця з соціально-правового захисту для своєї діяльності в місті Суми.  

Загальна мета ролі:

Під керівництвом спеціаліста з питань захисту асистент з питань захисту буде здійснювати кейс-менеджмент з вразливими особами. Кейс-менеджмент- це структурована форма підтримки, спрямована на надання вразливим особам, які потребують допомоги, емоційної підтримки та сприяння в отриманні доступу до послуг та інформації. Він/вона тісно співпрацюватиме з громадами, організаціями громадянського суспільства (ОГС) та державними службами, проводитиме картування послуг та ділитиметься інформацією про наявні послуги. Він/вона базуватиметься в Сумському офісі в ДРБ, а також працюватиме на місцях у Сумах та Сумській області.

Кандидати, які не мають досвіду роботи з уразливими групами або в кейс-менеджменті, але зацікавлені в цій сфері, можуть подавати заявки, оскільки буде надано навчання на робочому місці.

Основні обов’язки:

Під керівництвом провідного фахівця з соціально-правового захисту, асистент із соціально-правового захисту буде:

  • Надавати послуги кейс-менеджменту вразливим особам, включаючи проведення оцінки потреб клієнта, розробку планів дій, обмін інформацією та перенаправлення до інших надавачів послуг, а також здійснення подальшої роботи з клієнтом. 
  • Заповнювати та забезпечувати безпечне зберігання документів, необхідних для кейс-менеджменту, включно з формою перенаправлень та формою згоди.  
  • За потреби перенаправляти клієнтів до інших надавачів послуг, зокрема медичних, юридичних, притулків, а також підтримувати клієнтів у відстоюванні їхніх потреб перед іншими службами. 
  • Супроводжувати клієнта, щоб полегшити йому доступ до послуг, коли це необхідно. 
  • Брати участь у нарадах з представниками інших служб, коли це необхідно. 
  • Надавати грошову або натуральну допомогу вразливим особам, щоб зменшити їхні ризики у сфері захисту. 
  • Здійснювати картування послуг для визначення доступних послуг у громаді. Налагоджувати та підтримувати зв’язки з відповідними державними та недержавними постачальниками послуг для підтримки безпечного перенаправлення. 
  • Проводити інформаційно-просвітницькі заходи із зацікавленими сторонами для обміну інформацією про послуги кейс-менеджменту, що надаються ДРБ, та інші теми, пов’язані з інформацією про соціально-правовий захист. 
  • Координувати роботу з іншими відділами ДРБ з метою сприяння перенаправленню та обміну інформацією. 
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені керівником відділу соціально-правового захисту  та/або менеджером з соціально-правового захисту, що мають відношення до досягнення цілей соціально-правового захисту.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Кандидати, які не мають досвіду роботи з вразливими групами або кейс-менеджменту, але зацікавлені в цій сфері, можуть подавати заявки, оскільки буде надано навчання на робочому місці. 
  • Вміння говорити на делікатні теми та працювати з людьми, які перебувають у скрутному становищі.
  • Знайомство з соціальною роботою, кейс-менеджментом, консультуванням є бажаним, але необов’язковим. 
  • Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включно зі здатністю ефективно працювати з вразливими особами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різним досвідом.
  • Відмінні організаційні навички та навички управління часом, вміння визначати пріоритетність завдань і справлятися з декількома обов’язками.
  • Високий рівень особистої доброчесності та розуміння конфіденційності та етики. 
  • Досвід роботи з Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційними системами Windows.
  • Знання української мови є обов’язковим. 
  • Знання англійської мови є бажаним, але необов’язковим. 

Необхідна освіта:
Потрібна повна середня освіта або відповідний досвід роботи. Бажано мати вищу освіту.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включно зі захистом від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Ми пропонуємо:

Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження контракту
Рівень: I 

Призначення місця роботи:  Суми
Дата початку: якнайшвидше

Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подання:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168500&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подання заявок: 03.09.2023.


Останні публікації цього розділу:

Фахівець(-чиня) з польового моніторингу

Фахівець/чиня з питань безпеки

Консультант/ка: Ukrainian Language Editor Consultant

Директор/ка Муніципального центру відновлення

Юрист/ка

Директор/ка проєкту