Молодший_а фахівець_чиня з питань безпеки і радіозв’язку/Safety Assistant (Radio Operator)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy вакансія dfrfycsz(1)
Молодший_а фахівець_чиня з питань безпеки і радіозв’язку/Safety Assistant (Radio Operator)

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі. 

Наразі DRC шукає Молодшого фахівця з питань безпеки і радіозв’язку у Києві.

Основні обов’язки:   

  • Відповідати за зв’язок у закріпленому оперативному районі.
  • Збір щоденних звітів про місцезнаходження від призначеного керівника групи.
  • Своєчасно передавати повідомлення відповідним особам.
  • Моніторинг перевірених інформаційних мереж.
  • Слідкувати за рухом транспортних засобів і персоналу у закріпленому оперативному районі.
  • Інформувати безпосереднього керівника, керівника регіону та начальника відділу безпеки у випадках: Зміни ситуації з безпекою; Поломки транспортних засобів або власності ДРБ; У Будь-яких інших непередбачуваних (термінових/важливих) ситуаціях.
  • Визначати пріоритет дії щодо отриманих повідомлень і дзвінків відповідно до характеру терміновості.
  • Повідомляти Менеджера з безпеки про будь-які конвої транспортних засобів, переміщення персоналу, термінові повідомлення та проблеми, пов’язані з обладнанням операційної кімнати, наприкінці робочої зміни.
  • Підтримувати рівень конфіденційності стосовно отриманої інформації про переміщення персоналу та проведення операцій.
  • У тісній співпраці зі службами підтримки надавати плани переміщення разом із розкладом водіїв, гарантуючи, що обладнання транспортного засобу знаходиться в правильному місці та в належному стані, а також сприяти безпечному переміщенню всього персоналу.
  • Проводити відстеження за допомогою системи GPS належним чином.
  • За необхідності перевіряти, що пристрої відстеження транспортних засобів ДРБ активні, перш ніж будь-який рух буде дозволено.
  • Здійснювати негайну розсилку повідомлень які отримуються.
  • Регулярно перевіряти електронну пошту.
  • Оновлювати бази даних контактів для всіх співробітників ДРК у цьому районі.
  • Виконувати будь-які інші завдання згідно з інструкціями безпосереднього керівника, регіонального менеджера та керівника відділу безпеки. 

Кандидати мають відповідати таким вимогам:

Мінімум 2 роки досвіду роботи зі здатністю визначати пріоритетність завдань та триматися спокійно в стані стресу.

Англійська – можливість комфортного усного спілкування з носіями мови.

Усі ролі ДРБ вимагають від співробітників володіти основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв ‘язку.
  • Ініціативність: спроможність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
  • Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Порядність: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування.
  • Медичне страхування та страхування життя.
  • Сприятливе робоче середовище , націлене на професійний розвиток персоналу.

  • Тривалість контракту: 3 місяці (випробувального терміну) з можливістю продовження, залежно від ефективності та фінансування

  • Місце роботи: Київ.

  • Дата початку: Серпень 2023.

  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Датської ради у справах біженців.

Процес подачі резюме:

Усі заявники повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168499&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцева дата подачі резюме:  16 липня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України