Молодший фахівець з економічного розвитку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ganna Kolomiiets

Vacancy вакансія(7)
Молодший фахівець з економічного розвитку

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі. 

На разі DRC шукає в свою команду Молодшого фахівця з економічного розвитку ц м. Київ.

Загальна мета посади:

  • Під керівництвом керівника групи з економічного відновлення підтримка реалізації програм економічного відновлення ДРБ (таких як надання бізнес-грантів мікро-, малому та середньому бізнесу та грантів на професійну освіту);
  • Надає адміністративну або технічну підтримку в межах сектору;
  • Допомагати співробітнику сектору в забезпеченні якості планування, реалізації та подальшого супроводу діяльності сектору;
  • Обов’язки сектору: участь у процесі реалізації бізнес-грантів.

Основні обов’язки:

  • Під керівництвом керівника відділу економічного розвитку, підтримка безперебійного виконання програмних заходів, пов’язаних із впровадженням економічного розвитку, дотримуючись бюджету та робочого плану;
  • Участь у процесі відбору, включаючи візити на місця, до потенційних бенефіціарів, які отримають допомогу з бізнес-грантами для мікро-, малих і середніх підприємств та грантами на професійно-технічну освіту;
  • Допомога в поширенні інформації та інформаційно-просвітницькій діяльності з метою забезпечення активної участі потенційних підприємств/приватних осіб у програмах економічного розвитку;
  • Допомога в процесі видачі грантів, включаючи збір та оформлення необхідних документів, а також надання підтримки бенефіціарам під час видачі грантових коштів;
  • Надання підтримки у моніторингу суб’єктів господарювання/осіб, які отримали грантову допомогу;
  • Тісна співпраця з відділом підтримки ДРБ щодо програмної діяльності;
  • За потреби надавати підтримку іншим помічникам з економічного відновлення;
  • Підтримувати хороші робочі стосунки в ДРБ та інших організаціях у зоні відповідальності;
  • Співпрацювати з установами ООН, міжнародними та національними неурядовими організаціями, якщо це необхідно;
  • За необхідності підтримувати зв’язок з регіональними та місцевими органами влади;
  • Розуміти та забезпечувати дотримання Кодексу поведінки ДРБ;
  • Виконувати інші завдання на вимогу керівництва ДРБ;
  • Підтримка підготовки різних звітів, пов’язаних з програмною діяльністю.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Мінімум 1 рік досвіду роботи в секторі економічного відновлення / засобів до існування / надзвичайних ситуацій; 
  • Гарне розуміння заходів реагування на надзвичайні ситуації, а також заходів з відновлення економіки;
  • Досвід роботи в адміністративних завданнях;
  • Вільне володіння MS Word, Excel та PowerPoint;
  • Поглиблене знання англійської мови;
  • Вільне володіння українською та російською мовами;
  • Досвід дотримання стандартних процедур та вказівок.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація чесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей ДРБ і Кодекс поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Рівень освіти

Відповідний університетський ступінь (наприклад, політологія, міжнародний розвиток або економіка) або еквівалентна професійна кваліфікації. 

Ми пропонуємо:

  • Стабільну роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. 
  • Медичне страхування та страхування життя.
  • Контракт на 3-міс з можливістю продовження за умови проходження випробувального терміну та наявного фінансування.

Процес подання заявки:

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою). Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=166865&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Термін подачі резюме до 27/01/2023

Ганна Коломієць


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель