Молодший(-а) фахівець(-чиня) соціально-правового захисту/Protection Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі. 

Наразі ДРБ шукає фахівця з соціально-правового захисту для своєї діяльності в м. Чернігів.  Ця посада підпорядковуватиметься керівнику відділу соціально-правового захисту.

 Загальна мета ролі:

 Фахівець з соціально-правового захисту є частиною команди з соціально-правового захисту ДРБ і працює під керівництвом і наглядом керівника групи соціально-правового  захисту та менеджера з соціально-правового захисту. Фахівець з соціально-правового захисту підтримує керівника групи соціально-правового  захисту та менеджера з соціально-правового захисту у своєчасному та якісному виконанні заходів із захисту. Ця посада базується в Чернігів з частими поїздками в Чернігів.

Обов’язки:

  • Впроваджувати програмні заходи, пов’язані з моніторингом діяльності у сфері соціально-правового захисту
  • Здійснювати картування послуг для визначення доступних послуг у спільнотах. Налагоджувати та підтримувати відносини з відповідними державними та недержавними надавачами послуг для надання безпечних перенаправлень.
  • Здійснювати заходи із захисту, включаючи, але не обмежуючись, роботу з місцевою владою, реалізацію громадських ініціатив, розбудову потенціалу громади, допомогу постраждалому від конфлікту населенню;
  • Виявлення ризиків у сфері соціально-правового захисту та потреб моніторингу у визначених сферах та комунікація з провідним фахівцем з питань соціально-правового захисту щодо таких ризиків та потреб. Забезпечення збору кількісної та якісної інформації та даних, з використанням різних інструментів моніторингу соціально-правового захисту.
  • Організовувати та проводити інформаційно-просвітницькі заходи, включно з поширенням ключових повідомлень, розповсюдження інформаційних матеріалів та проведення інформаційних сесій, адаптованих до потреб, виявлених у ході моніторингу у сфері соціально-правового захисту.
  • Проводити регулярні зустрічі ініціативними групами/мережами на рівні громад та допомагати у розробці “планів дій спільноти” для вирішення проблем у сфері соціально-правового захисту. Розбудова спроможності місцевих суб’єктів та ключових членів спільноти з ключових питань, таких як мейнстримінг питань соціально-правового захисту та безпечних перенаправлень.
  • Сприяти підвищенню якості активностей ДРБ, орієнтованих на громади, шляхом ефективного визначення та координації роботи із зацікавленими сторонами, ключовими респондентами та членами громад.
  • Залучати та будувати міцні відносини зі спільнотами через послідовну взаємодію з громадськими структурами та дотримання підходів, що враховують культурні особливості та гідність. Підтримувати структури на рівні громад шляхом сприяння конструктивному груповому діалогу та наставництва учасників щодо самостійного визначення проблем у сфері захисту, які впливають на їхні громади.
  • Встановлювати та підтримувати координацію з місцевими органами влади, місцевими та міжнародними неурядовими організаціями коли необхідно; Координувати роботу з іншими відділами ДРБ з метою сприяння перенаправленню та обміну інформацією.
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені керівником групи з соціально-правового захисту та/або менеджером з соціально-правового захисту, що мають відношення до досягнення цілей соціально-правового захисту.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Кандидати, які не мають досвіду роботи з вразливими групами або кейс-менеджменту, але зацікавлені в цій сфері, можуть подавати заявки, оскільки буде надано навчання на робочому місці.
  • Вміння говорити на делікатні теми та працювати з людьми, які перебувають у скрутному становищі.
  • Знайомство з соціальною роботою є бажаним але необов’язковим.
  • Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включно зі здатністю ефективно працювати з вразливими особами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різним досвідом.
  • Відмінні організаційні навички та навички управління часом, вміння визначати пріоритетність завдань і справлятися з декількома обов’язками.
  • Високий рівень особистої доброчесності та розуміння конфіденційності та етики.
  • Досвід роботи з Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційними системами Windows.
  • Знання української мови є обов’язковим.
  • Знання англійської мови є бажаним, але необов’язковим.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців.
    Призначення місця служби:  Чернігів.
    Дата початку: Якомога швидше.
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

 Процес подачі заявки

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169354&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Кінцева дата подачі резюме: 9 листопада 2023р.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель