Менеджер/ка з комплаєнсу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Vacancy_dfrfycsz(7) prostirjob
Менеджер/ка з комплаєнсу

Програма USAID Harvest допомагає фермерам, які вирощують зернові та олійні культури, включаючи малозабезпечені групи, відновити виробництво та доходи за цільовими видами продукції щонайменше до довоєнного рівня. Водночас програма сприяє підвищенню ефективності виробництва та рентабельності, а також допомагає фермерам успішніше та вигідніше продавати свою продукцію в умовах воєнного часу.

Опис посади:

Менеджер з комплаєнсу співпрацює з технічним, закупівельним, операційним, кадровим та фінансовим персоналом для забезпечення того, щоб усі транзакції діяльності Harvest та супровідні документи були перевірені на точність та повноту. Зокрема, менеджер з комплаєнсу відповідає за підтвердження того, що всі транзакції, що перевіряються, мають достатню супутню документацію та відповідають контрактним умовам договорів. Менеджер з комплаєнсу також відповідає за виявлення випадків, коли рахунки-фактури недостатньо обґрунтовані, документування такої інформації в центральному трекері та чітке і послідовне повідомлення зворотного зв’язку співробітникам, відповідальним за управління постачальниками та комунікацію. Він/Вона реалізує процеси та внутрішні контролі для забезпечення повної відповідності правилам уряду США.

Обов’язки:

  • Забезпечувати належне поширення стандартів та найкращих методів відповідності Chemonics та USAID персоналу закупівель.
  • Підтримувати радника з операційних ризиків та нагляду, команду з відповідності E&E та відділ управління ризиками, фінансами та відповідністю американської бізнес-лінії для координації робочих потоків офісу проекту у відповідь на зовнішні аудити.
  • Проводити перевірки відповідності RFP, запитів на закупівлю, субконтрактів, меморандумів про переговори, пов’язаних із закупівлями діяльності Harvest.
  • Забезпечувати, щоб інструменти та шаблони корпоративного управління ризиками та управління субпідрядниками Chemonics U.S. Government Business Line були передані та використовувалися персоналом.
  • Проводити періодичний аналіз розриву критичних функцій управління ризиками та рекомендувати ефективні дії з корекції курсу.
  • Надавати керівництво директору Стратегічного інвестиційного фонду щодо перегляду інструментів управління нагородами та найкращих практик для покращення здатності діяльності Harvest активно керувати корпоративними та проектними ризиками.
  • Забезпечувати відповідність правилам USAID та уряду США, корпоративним політикам Chemonics, законам України та будь-яким додатковим політикам, розробленим спеціально для України під час повномасштабної війни.
  • Проводити випадкові внутрішні перевірки закупівельних та грантових файлів та координувати роботу з підрозділом управління проектами головного офісу та іншими корпоративними підрозділами для додаткових фінансових та відповідних перевірок за необхідністю;
  • Вносити рекомендації щодо посилення політик та процедур;
  • Пропонувати стратегії для спрощення систем з метою підвищення ефективності, враховуючи потреби клієнтів, динаміку команди та цілі проекту;
  • Встановлювати внутрішній контроль для забезпечення того, щоб інструменти відповідності та дотримання в рамках проекту були ефективними у запобіганні, виявленні, ідентифікації та виправленні невідповідності застосовним правилам та положенням;
  • Підвищувати потенціал співробітників та партнерів (субпідрядників, постачальників тощо) шляхом регулярних навчань з процесів та регуляцій, організаційних політик, кодексу поведінки та питань комплаєнсу.;
  • Виконувати роль контактної особи з Офісом ділової етики Chemonics та координувати і/або брати участь у перевірках і розлідування з ділової етики..
  • Координує за необхідністю з командою з відповідності Європи та Євразії питання, пов’язані з шаблонами, керівництвом та стандартами для затверджень, пов’язаних з основним контрактом.
  • Інші обов’язки за необхідністю.

Кваліфікації

  • Вісім років відповідного технічного досвіду роботи.
  • Вимагається ступінь бакалавра.
  • Має всебічне розуміння управління проектами та контрактами, а також нормативних актів та вказівок уряду США для надання підтримки та керівництва у стратегічному та проблемно-орієнтованому підході
  • Продемонстрована здатність чітко, стисло та переконливо спілкуватися як усно, так і письмово, а також ефективно проводити презентації, навчання та вести засідання.
  • Великий досвід вирішення складних технічних, управлінських або операційних проблем та здатність оцінювати варіанти на основі відповідної інформації, ресурсів та знань.
  • Великий досвід роботи з різноманітними типами контрактів і субконтрактів, такими як фіксовані ціни, контракти з невизначеними обсягами, компенсаційні контракти (з винагородою/фіксованою оплатою), контракти на основі виконання та будівництва.
  • Вимагаються глибокі знання USAID, інших федеральних нормативних актів та політик.
  • Сильні аналітичні навички та продемонстрована здатність вирішувати складні проблеми.

Керівництво та звітність

Менеджер з комплаєнсу підпорядковується та знаходиться під безпосереднім керівництвом Радника з операційних ризиків та нагляду.

Місце роботи

Посада базується у Києві, Україна.

Зайнятість

Це завдання передбачає повну зайнятість та довгострокове працевлаштування. Початок роботи відбудеться після отримання схвалення USAID.

Якщо вас цікавить ця посада, будь ласка, надішліть своє резюме та супровідний лист на адресу [email protected].

Просимо надсилати резюме англійською, оскільки його розглядатимуть міжнародні колеги.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій