Менеджер/ка проекту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Vacancy_dfrfycsz2
Менеджер/ка проекту

МБФ “Карітас України” шукає в команду – Менеджера проекту, “Стала підтримка та житло для літніх та ВПО”.

Обов’язки:

  • Управління та супровід всього проектного циклу: продовження реалізації та завершення, – для забезпечення ефективного та дієвого впровадження, відповідно до принципів і стандартів якості програм Карітас України та вимог донорів.
  • Керування та контроль реалізації заходів, що втілюються для виконання проектної діяльності.
  • Вміння працювати в команді,  делегувати завдання, ставити задачі для членів команди, а також сприяти розвитку їхнього потенціалу.
  • Визначати потреби колег та надавати підтримку під час виконання завдань.
  • Вести проектну документацію, підготовка звітів про виконання проекту, відповідно до вимог Фонду та вимог донорів.
  • Оцінка ефективності проекту, доповідь програмному керівнику та іншим зацікавленим сторонам.
  • Допомога в розробці та підтримці інструментів, інструкцій, шаблонів та інформації  для донорів.
  • Оцінка виконання проекту відповідно до плану, забезпечення дотримання термінів та бюджету проекту, вирішення проблем та викликів, що виникають під час виконання проекту.
  • Забезпечення ефективної взаємодії з усіма зацікавленими сторонами проекту, включаючи партнерів, фінансових спонсорів, урядові органи, місцеву спільноту тощо.
  • Здійснювати робочі поїздки в локації виконання проекту.
  • Виконувати доручення керівника програми щодо розвитку проектів в сфері охорони здоров’я (домашня опіка, паліативна допомога, медична діяльність, геріатрична допомога, реабілітація).

Вимоги:

  • Повна вища освіта (бажано у сфері соціальних, медичних, юридичних наук).
  • Наявність професійних знань в таких сферах: соціальні програми, менеджмент і управління, медицина, фармакологія, юриспруденція.
  • Знання мов: українська мова- вільне володіння, англійська – В2 (Upper Intermediate).
  • Досвід використання пакетів MS Windows та MS Office (Excel, Word, PowerPoint), додатків для веб-конференцій та ін.
  • Успішний досвід роботи в сфері соціальних програм, медичної практики.
  • Знання програм КУ та принципів католицького соціального вчення є плюсом.

Особисті якості та навички:

  • Організованість: Здатність дотримуватися графіків та дедлайнів, планувати та керувати роботою команди, вміння керувати бюджетом та ресурсами проекту.
  • Лідерство: Здатність керувати командою та бути прикладом для інших, вести за собою та мотивувати до досягнення спільної мети.
  • Організаційні здібності: Здатність планувати, координувати та організовувати роботу команди проекту, вміння керувати бюджетом та ресурсами проекту. Вміння добре організовувати свій час та пріоритезувати завдання.
  • Комунікація: Здатність ефективно спілкуватися з усіма учасниками проекту, включаючи стейкхолдерів, команду проекту, партнерів, урядові органи та місцеву спільноту.
  • Емоційний інтелект: Здатність сприймати та розуміти емоції учасників проекту та відповідно реагувати на них, підтримувати емоційний клімат в команді проекту.
  • Рішучість: Здатність швидко та впевнено приймати рішення в ситуаціях, які вимагають термінової дії.
  • Гнучкість та адаптивність: Здатність адаптуватися до змін в планах проекту, вимогах та умовах, пристосовуватися до нових обставин.
  • Аналітичні здібності: Здатність аналізувати та оцінювати інформацію, відрізняти важливе від менш важливого, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки та вивчати проблеми.
  • Творчість та інноваційність: Здатність мислити творчо та інноваційно, знаходити нові підходи та ідеї для реалізації проекту.
  • Спроможність до співпраці: Здатність працювати в команді та співпрацювати з іншими відділами компанії, клієнтами та стейкхолдерами.
  • Самоконтроль та стресостійкість: Здатність контролювати свої емоції та стрес у вимогливих ситуаціях та зберігати високу продуктивність роботи. Здатність працювати в умовах високого темпу роботи, з багатьма завданнями одночасно та строгими термінами.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування
  • конкурентний рівень заробітної плати
  • потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
  • можливість професійного зросту
  • можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу — з нами у вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.

Кандидат на цю посаду  перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників. З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/

Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з  перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.

Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та мотиваційний лист на електронну адресу:  [email protected]

Термін розгляду надісланого резюме — від 1 до кількох тижнів до моменту закриття вакансії. Зверніть увагу, що для розгляду вашого резюме важливо, щоб ваш досвід, навички та мотивація долучитись до нашої команди (зазначені в мотиваційному листі) відповідали опису вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель