Менеджер/ка проектів з питань зрошення

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Chemonics logo
Менеджер/ка проектів з питань зрошення

Загальна інформація:

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) є семирічним проектом міжнародної технічної допомоги, що впроваджується компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк.» у рамках Договору про співпрацю з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) починаючи з 15 листопада 2019 р.

Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприятиме розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруватимуться в конкурентні українські та міжнародні ринки.

Цілі програми співпадають із трьома елементами ринкової системи: ланцюги доданої вартості, функції підтримки, нормативно-правова база.

З метою забезпечення швидкого реагування на продовольчу кризу, що розгортається в Україні та світі, АГРО працює задля відновлення сільськогосподарського сектору, зокрема його модернізації, підвищення ефективності та диверсифікації, що в свою чергу сприятиме довгостроковому економічному відновленню України та покращенню глобальної продовольчої безпеки.

Кімонікс-АГРО працює над втіленням започаткованої USAID Ініціативи на підтримку стійкості агросектору (Agriculture Resilience Initiative) – AGRI-Україна – з метою зміцнити виробництво та експорт української аграрної продукції та сприяти пом’якшенню загальносвітової продовольчої кризи, яка поглиблюється внаслідок розв’язаної Росією брутальної війни. АГРО зосереджує свою увагу на таких напрямах діяльності як закупівля і передача критично важливих матеріально-технічних ресурсів аграріям, розширення доступу аграріїв до фінансування, надання ММСП послуг з сушіння, зберігання та переробки сільськогосподарської продукції.

Діяльність АГРО ґрунтується на концептуальному підході, що передбачає розвиток ринкової системи (https://beamexchange.org).

У вересні 2022 року кошторисна вартість проекту збільшена до 120 000 000 дол. США, строк реалізації – продовжено до 13 листопада 2026; 24 серпня 2023 року кошторисна вартість проекту збільшена до 205 000 000 дол. США. На сьогоднішній день у Проекті працює понад 60 українських штатних працівників.

Мета роботи

Метою роботи Менеджера проектів з питань зрошення (надалі – «Менеджер проектів з питань зрошення») є підтримка земельної та меліоративної реформ, супроводження та моніторинг заходів для покращення доступу до ефективної та доступної меліорації (зрошення та осушення), розвитку технічної інфраструктури та впровадження нових технологій на меліоративних системах, взаємодія з організаціями водокористувачів та сприяння їх створенню.

Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):

  • Участь в аналізі державної політики, розробці актів законодавства в сфері земельної та меліоративної реформ;
  • Участь у розробці бюджету, оновленні та реалізації плану робіт АГРО в частині заходів для покращення доступу до ефективної та доступної меліорації через розвиток технічної інфраструктури та впровадження нових технологій на меліоративних системах;
  • Забезпечення виконання цілей робочого плану, поставлених перед напрямком проекту, для покращення доступу до ефективної та доступної меліорації;
  • Застосування найкращих та інноваційних практик в гідротехнічній меліорації, враховуючи національні, регіональні і міжнародні фактори розвитку, а також із застосуванням підходу market systems development (розвиток ринкових систем);
  • Підготовка технічних завдань, супровід та моніторинг впровадження проектів у сфері меліорації;
  • Координація роботи субпідрядників/ субгрантерів;
  • Організація та ведення моніторингу та звітності по проведеним заходам та основним показникам моніторингу з напрямку меліорації;
  • Координація діяльності з іншими працівниками Проекту АГРО, розробка та надання пропозицій щодо покращення проектних ініціатив;
  • Співробітництво із міжнародними, фінансовими, урядовими, науковими та громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування в частині, що стосується розвитку меліорації;
  • Участь в підготовці інформації, інфографік, презентацій, звітності та інших документів, що стосується діяльності АГРО;
  • Участь в проведенні інформаційної компанії для ЗМІ, підготовці публікацій, успішних історій в сфері земельної та меліоративної реформ та їх поширення серед цільових груп;
  • Участь у робочих групах, засіданнях та інших заходах, що стосуються діяльності АГРО;
  • При потребі, виконує будь-які інші задачі.

Умови і терміни роботи та підпорядкування:

Для залучення на цю посаду передбачається укладення річного трудового договору з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження Проекту (13 листопада 2026 р.) – в залежності від завдань, що включатимуться до наступних Річних планів робіт Проекту.

Менеджер проектів з питань зрошення працюватиме в складі в складі Компоненту земельної реформи під безпосереднім керівництвом Керівника команди земельної реформи.

Зайнятість: повний робочий день / тиждень.

Визначене місце роботи: м. Київ.

Необхідні навички та професійна кваліфікація:         

Працівник/Працівниця повинен(-нна) бути здатним(-ною) задовільно виконувати всі основні обов’язки, зобов’язання та покладені на нього/неї відповідальності. Перелічені нижче кваліфікаційні вимоги відображають знання, вміння та/або здатності, необхідні для виконання основних обов’язків.

  • Не менше ніж 3 років досвіду роботи в секторі зрошення та дренажу, земельних відносин, розвитку сільських територій або у інших дотичних сферах;
  • вища освіта з гідротехнічної інженерії/меліорації, землевпорядкування, географії, екології, агрономії, ґрунтознавстві або в інших дотичних галузях, науковий ступінь (бажано)
  • Участь в реалізації проектів в секторі зрошення та дренажу або земельних відносин або розвитку сільських територій за підтримки міжнародних фінансових організацій;
  • Розуміння системного ринкового підходу (market systems development approach) буде значною перевагою;
  • Сильні навички міжособис-тісного спілкування, побудови команди тощо;
  • Високий рівень самоорганізації, досвід/вміння самостійно планувати та організовувати виконання роботи у віддаленому режимі, організовувати та підтримувати функціонування онлайн-офісу;
  • Здатність дотримуватися стандартних практик і процедур, отримувати загальні інструкції та контролювати хід роботи та вносити значний внесок у кінцеві результати;
  • Готовність і можливість подорожувати за необхідності.

Знання мов:

  • вільна українська;
  • володіння англійською мовою на рівні, достатньому для виконання службових обов’язків.

Навички та вміння:

  • Знання кон’юнктури світового ринку іригаційних систем, нових технологій на зрошенні та осушені;
  • Комп’ютерні навички на рівні досвідченого користувача: спроможність використовувати в роботі такі програмні продукти MS Project та програми Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint та інші);
  • Використання програм MS Project та Microsoft Teams для виконання поставлених завдань та співпраці з персоналом програми.

Порядок подання резюме

Просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 1 травня 2024 р. з поміткою «Менеджер проектів з питань зрошення» та Вашим прізвищем у темі листа. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами. 

Компанія «Кімонікс» – роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.


Останні публікації цього розділу:

Старший експерт / Старша експертка з просторового планування та стратегічного розвитку на місцевому рівні

Соціальний(на) працівник(ця) м. Львів

Консультант(ка) з регіональної координації ЛГБТІК+ в м. Львів

Адміністратор(ка) прихистку у м. Львів

Фахівець/фахівчиня з моніторингу та оцінки даних / Monitoring, Evaluation, Accountability & Learning Officer

Фасилітаторка/фасилітатор для стратегічної сесії Fight For Right