Менеджер/-ка з комунікацій та ведення соціальних мереж в ТАТОhub.Київ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
healthrightorgua

відкрита вакансія!
Менеджер/-ка з комунікацій та ведення соціальних мереж в ТАТОhub.Київ

Фонд ООН у галузі народонаселення, UNFPA в рамках проєктної діяльності програми «ЄС за гендерну рівність: разом проти гендерних стереотипів та гендерно-зумовленого насильства», що фінансується ЄС та реалізується спільно структурою «ООН Жінки» та UNFPA, у партнерстві з Українською фундацією громадського здоров’я розпочав впровадження місцевих ініціатив з відповідального залученого татівства, спрямованих на подолання традиційних гендерних стереотипів, навчання навичкам піклування за дитиною, дитячій психології, ненасильницькій поведінці тощо.

Строк реалізації проєкту: до січня-лютого 2023 року.

Реалізація такої ініціативи відбувається за рахунок створення тато-хабів (клубів) в окремих муніципалітетах України, які сповідуватимуть ідею залученого татівства через піклування, проведення змістовного дозвілля разом, і забезпечення всебічного розвитку дитини, а також сприяння партнерським відносинам в родині та більше рівномірному розподілу домашніх обов’язків.

  • Згідно з останніми дослідженнями UNFPA в Україні 65% чоловіків думають, що достатньо просто заробляти гроші, щоб бути хорошим татом;
  • 62% чоловіків визнають, що зазвичай дружина забезпечує щоденне піклування про дитину;
  • 3% беруть «декретну відпустку»;
  • як наслідок: 71% татів вважають, що вони проводять надто мало часу з дітьми через свою роботу;
  • понад 60% шлюбів закінчуються розлученням, зокрема, внаслідок нерівномірного розподілу домашніх обов’язків.

Міжнародні дослідження доводять, що діти татів, які позитивно залучені в їхнє життя, мають більш високі досягнення в школі і університеті, більші успіхи в кар’єрі, кращі пізнавальні і соціальні навички (спілкування), вищу самооцінку, менше поведінкових проблем і підвищену стійкість до стресу. Самі тати мають краще психічне та фізичне здоров’я, більш продуктивні на роботі, звітують про вищий рівень задоволеності життям. У партнерстві із залученим татівством спостерігається більше рівності у прийнятті рішень, краща комунікація та емоційна близькість в парі, нижчий рівень психічного та фізичного насильства (Promundo 2019).

Одне з міст-партнерів проєкту – м. Київ, для якого на базі Facebook-групи буде створено віртуальний тато-хаб.

Передбачається, що на базі такого тато-хабу проводитимуться ефіри, навчальні онлайн-заняття/вебінари для тат у форматі «рівний-рівному», чоловіки матимуть змогу обговорювати між собою різні теми та обмінюватися життєвим досвідом, зможуть отримати професійну консультацію психолога та можливість відвідувати «живі» заходи для тат та дітей (майстер-класи, майстерні, змагання), що будуть організовуватися Фондом ООН у галузі народонаселення.

У зв’язку з вищезгаданим, оголошується вакансія менеджер/-ки з комунікацій та ведення соціальних мереж в ТАТОhub.Київ, головним завданням якого/-ї є:

ведення онлайн-ресурсу на базі групи в Фейсбук (включно із створенням тематичного контенту, забезпеченням візібіліті проєкту, формуванням партнерств спільноти, залучення татів та нових підписників, модерація вебінарів тощо) для татів та забезпечення ефективної комунікації із його учасниками. 

Вимоги до успішного кандидата/-ки:

  • уміння ефективно комунікувати із людьми, грамотність в письмовій та усній українській мові;
  • знання алгоритмів роботи соціальних мереж, створення контенту та його просування в соціальних мереж. Досвід успішної реалізації кампаній та створення і ведення сторінок у соціальних мережах буде перевагою;
  • уміння працювати із графічними редакторами, створювати та монтувати відео-контент на базових доступних платформах;
  • уміння працювати із інструментами онлайн-просування контенту в соціальних мережах, знання основ таргетування в соціальних мережах;
  • бачення розвитку платформи ТАТОhub.Київ, уміння комунікувати та налагоджувати ділові стосунки із партнерами, залучати медіа тощо;
  • досвід роботи з соціальними мережами мінімально 1 рік або ефективне ведення власної сторінки в соціальних мережах;
  • інтерес до тематик гендерної рівності, батьківства, залучення чоловіків до відповідального татівства, сексуальної освіти тощо. 

Кандидат/-ка мають постійно перебувати у Києві, оскільки основна робота буде, в тому числі, стосуватися просування онлайн ТАТОhub.Київ, що передбачає, зокрема, організацію та участь у подіях в Києві. 

Модальність роботи – віддалена (перебування в офісі не обов’язкове), проте менеджер/-ка повинні мати можливість для офлайн-зустрічей, участі/організації зйомок чи створення іншого тематичного контенту тощо. 

Можливість працевлаштування на неповний день за умови виконання поставлених завдань та доступності телефоном в робочий час. 

Контракт передбачається на період з лютого до грудня 2021 року з можливістю продовження. Випробувальний термін – 1 місяць. 

Просимо зацікавлених кандидатів/-ок надсилати CV, портфоліо і мотиваційний лист українською мовою до 18.00, 05 лютого 2021 року на адресу: [email protected]. 

Обраним кандидатам/-кам буде надано тестове завдання.

Бажано: кандидат/ка є ФОП 3 групи або готовий/готова його відкрити.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель