Менеджер(-ка) проєкту забезпечення засобами до існування, Livelihoods Project Manager

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі. 

Наразі DRC шукає Менеджера проєкту забезпечення засобами до існування (Livelihoods Project Manager) у Харкові.

Загальна мета ролі:

  • Відповідати за розробку стратегій, чутливих до контексту, та реалізацію відповідного проєктного компоненту програм ДРБ у цій галузі
  • Надавати технічну експертизу з розробки програм у всіх відповідних проєктах

Сектори відповідальності: бізнес-тренінги та розвиток малого та середнього бізнесу, бізнес-гранти, кваліфікаційне навчання, навчання грамотності та розрахунку, професійна підготовка, мікрокредитування, ощадні групи, розвиток та сприяння груповому підприємництву.

Географічне охоплення:

Ця роль має територіальну прив’язку та забезпечує дотримання процедур та керівних принципів ДРБ в межах території. Роль сприяє розробці територіальних стратегій, які втілюються в плани дій та повсякденні завдання. Роль забезпечує підтримку та/або технічне керівництво операційною діяльністю бази.

Основні обов’язки:  

Управління проєктами та їх реалізація

  •  Координувати, планувати та контролювати діяльність проєкту
  • Забезпечувати найвищу якість секторальних втручань та узгодженість між усіма проєктами, поточними та запропонованими, відповідно до загальної стратегії
  • Здійснювати керівництво програмами проєкту з точки зору високої якості та своєчасних результатів, описової звітності та фінансових оглядів, тісної співпраці з донорами, урядовими представниками та координаційним механізмом на місці та у взаємодії з іншими втручаннями ДРБ на цій території
  • Формалізувати та розробляти оперативні інструменти та навчальні модулі, пов’язані з проєктами
  • Брати участь у підготовці щомісячних, квартальних та річних звітів для донорів
  • Забезпечувати загальний моніторинг бюджету, фінансовий менеджмент та контроль витрат для проєктної діяльності, включаючи дотримання мінімальних вимог ДРБ та вимог донорів

Розробка та стратегія програми

  • Представництво ДРБ та активна участь у секторальних та відповідних суб-секторальних/ робочих групах
  • Налагодження обміну знаннями між командами та забезпечення розуміння та використання результатів моніторингу та оцінки для вдосконалення програм
  • Підвищення розвитку та зростання відповідних програм у рамках цілей програми ДРБ та підтримка стратегії розвитку загальнодержавного рівня

Підзвітність

  • Керуючись Довідником програм ДРБ, постійно контролювати та розробляти відповідні ініціативи з підзвітності в рамках відповідної програми проєкту, а також посилювати зусилля щодо документування впливу діяльності
  • Забезпечувати дотримання внутрішніх та зовнішніх вимог до звітності, включаючи закупівлі

Управління персоналом закупівель (якщо це доречно)

  • Здійснювати менеджмент та управління персоналом проєкту, включаючи коучинг, забезпечення координації, підбір персоналу та розвиток потенціалу
  • Забезпечувати навчання на робочому місці, наскільки це необхідно, та адаптувати навчання/коучинг до конкретних потреб персоналу

Як менеджер, нести відповідальність за наступне:

  • Відповідальність за досягнення стратегічних цілей та завдань ДРБ в межах зони відповідальності
  • Відповідальність за прийняття важливих рішень щодо того, що робить підрозділ: його мета, функції та роль, а також за прийняття зобов’язань та рішень, які вимагають витрачання значних ресурсів підрозділу.
  • Відповідальність за управління співробітниками прямої підзвітності, як правило, щонайменше 3 співробітників. Це включає найм та звільнення, постановку цілей, випробування, оцінку ефективності, розвиток персоналу, управління ефективністю, включаючи погану продуктивність тощо.
  • Відповідальність за прийняття обґрунтованих рішень на основі політики ДРБ, Кодексу поведінки, стандартів та порад технічних експертів у ДРБ

Необхідний досвід та компетенції: 

  • Ступінь магістра (наприклад, політологія, міжнародний розвиток, економіка)
  • Мінімум 5 років підтвердженого міжнародного досвіду в проєктах НГО
  • Досвід роботи у відповідній сфері проєкту
  • Принаймні 3 роки досвіду роботи з управління персоналом
  • Повне професійне володіння англійською мовою
  • Відмінні навички написання та редагування для зовнішніх аудиторій (включаючи урядові інституції та донорів)
  • Досвід у розробці високоякісних технічних матеріалів (навчальні матеріали, програмні інструменти, пропозиції, стратегічні документи тощо)
  • Досвід роботи з моніторингом та оцінкою

Усі посади DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями DRC: 

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань. 

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю продовження в залежності від ефективності та фінансування програми. Попередній 3-місячний пробний період
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Тип договору: повна зайнятість, робота в офісі Харкова
  • Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168291&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true 

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 11 жовтня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель