Медіа аналітик(-иня) для НАЗК

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kateryna Makhova

Vacancy вакансія(7)
Медіа аналітик(-иня) для НАЗК

У межах підтримки стратегічної комунікації Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні потребує послуг медіа аналітика(-ині) для стратегічного й оперативного моніторингу медіа сфери НАЗК (ЗМІ, соцмережі, сайти органів влади), роботи з соціологічними даними, прогнозування, управління ризиками й покращення комунікацій у сфері запобігання корупції. 

Медіа аналітик(-иня) покликаний(-на) посилити комунікаційну роботу, що стосується розробки державної комунікаційної стратегії у сфері запобігання корупції, реалізації низки комунікаційних кампаній, а також постійного аналізу інформаційних ризиків і запобігання інформаційних атак на антикорупційний орган.

У тісній співпраці зі Керівником проєкту IFES експерт(-ка) виконуватиме такі обов’язки:

  • Створення медіа-аналітики для НАЗК (щоденної, щотижневої, щомісячної, тематичної (за запитом) на базі даних моніторингової системи;
  • Надання рекомендацій щодо присутності НАЗК в публічному просторі, ризиків та загроз, на основі аналізу відкритих джерел (оперативно та на системній основі);
  • Участь у формуванні задач для соціологічних досліджень на замовлення НАЗК;
  • Аналіз отриманих результатів соціологічних досліджень і створення рекомендацій для їх використання;
  • Аналітична підтримка створення й реалізації комунікаційних стратегій та інформаційних кампаній, які реалізує НАЗК;
  • Порівняльний аналіз ефективності комунікацій НАЗК в розрізі різних періодів, різних напрямів діяльності й інших антикорупційних установ.

Результати наданих послуг:

  • Щоденні, щотижневі, щомісячні, тематичні аналітичні звіти в узгодженому сторонами форматі.
  • Надані рекомендації за узгодженими сторонами форматом і періодичністю.

Кількість робочих днів за контрактом: до 60 днів.

Період надання послуг: із 1 лютого до 31 липня 2023 року.

Фахові вимоги до кандидатів(-ок):

  • Ступінь магістра/бакалавра в галузі соціології, політології, комунікацій, журналістика;
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи на посаді аналітика, дослідника;
  • Досвід консультування та/або розвитку державних установ;
  • Технічний досвід щодо моделей даних, розробки дизайну даних, аналізу даних, методів сегментації тощо;
  • Досвід використання аналітичних і моніторингових систем;
  • Досвід роботи з соціологічними даними;
  • Вміння працювати в команді;
  • Сильні аналітичні навички зі здатністю збирати, організовувати, аналізувати та поширювати значні обсяги інформації з увагою до деталей і точністю;
  • Навички ефективного вирішення проблем, ведення переговорів і прийняття рішень;
  • Вільне володіння письмовою й усною українською й англійською мовами.

Для участі в конкурсі необхідно подати резюме й мотиваційний лист на електронну адресу Катерині Поліщук ([email protected]) з копією на Валерію Жиман ([email protected]) до 25 січня 2023 року. Тема електронного листа повинна містити «Медіа аналітик(-иня) для НАЗК» та ім’я учасника(-ці).


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: GIS Expert, STTA

Вакансія: Local Borrowing and Local Guarantee Expert, STTA

Закупівля послуг з проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті” модуля “Домедична підготовка”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"