Локальний/а координатор/ка у Чернівцях

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CareerHub

Vacancy prostirjob
Локальний/а координатор/ка у Чернівцях

Центр «Розвиток КСВ» (CSR Ukraine) – експертна організація, що просуває принципи сталого ведення бізнесу та соціальної відповідальності в Україні шукає локальну координаторку в Чернівцях

Що ви отримаєте: 

  • конкурентну оплату праці в залежності від досвіду;
  • можливість працювати в затишній локації UWE hub у своєму місті/селищі;
  • повний робочій день з гнучким графіком;
  • творчу свободу в генеруванні креативних ідей для навчальних івентів і комунікацій;
  • гнучку роботу, спрямовану на результат, який можна відслідкувати через якісні та кількісні показники (наприклад, кількість залучених жінок до навчальних програм);
  • неймовірні сміливі проєкти, співпрацю з успішними компаніями; місцевими органами та міжнародними партнерами;
  • можливість бути частиною жіночої підприємницької спільноти;
  • можливості професійного навчання та саморозвитку протягом 16 робочих годин на місяць;
  • можливість розвитку особистих та професійних навичок через участь у тренінгах.

Напишіть нам, якщо ви:

  • маєте досвід у проджект-менеджменті, організації заходів, фандрайзингу та взаємодії зі спільнотою від 2 років;
  • готові запустити перший хаб для жінок-підприємниць у вашому місті спільно з нами;
  • маєте досвід співпраці з владою, представниками бізнесу та громадськими ініціативами у вашому регіоні;
  • обізнані у темі підприємництва, веденні соцмереж та розширенні  можливостей і прав жінок;
  • готові досліджувати інші спільноти України та світу для аналізу найкращих практик та налагодження партнерств з ними;
  • володієте українською та письмовою англійською для переговорів та ведення ділової комунікації;
  • вмієте працювати з Google Drive, Zoom, Trello, Slack тощо.

Ваші майбутні задачі: 

  • Координація запуску UWE Hub у вашому місті: облаштування хабу та його наповнення необхідним обладнанням та матеріалами для навчання жінок і перебування їхніх дітей, постійна взаємодія з координаторкою мережі хабів та менеджеркою спільноти, звітування за проєктом за встановленими термінами.
  • Рекрутинг та найм спільно з командою UWE Hub: залучення тренерів/ок, експертів/ок, психологів/гинь, нянь і координація їхньої роботи для успішної реалізації проєкту.
  • Організація локальних активностей: впровадження навчальної програми і проведення неформальних зустрічей спільно з командою UWE Hub; ініціювання та організація подій для учасниць.
  • Розвиток партнерств та спільноти: залучення учасниць до спільноти, взаємодія з владою, місцевими партнерами та менторами.

Серед особистих якостей, які дуже цінні для проєктів та нашої організації – це емоційний інтелект та креативність, вміння вести перемовини та стратегічне мислення, проактивність, ініціативність та готовність до експериментів, бажання допомогти підприємницям вашого міста та зробити свій внесок у перемогу;)

Приєднуйтесь до нашої команди! До  2 жовтня 2023 року включно на e-mail [email protected] з темою листа “Локальна координаторка UWE_Hub (ваше місто)” надсилайте: 

  • Резюме з описом релевантного досвіду з обов’язково вказаною очікуваною заробітною платою та вашими контактами.
  • Мотиваційний лист з відповіддю на питання “Як ви можете посилити хаб жіночого підприємництва у вашому місті?” 
  • Рекомендації від попередніх роботодавців / партнерів / клієнтів (за наявності) або список контактних осіб для отримання усного підтвердження професійної кваліфікації.
  • Копії реєстраційних документів ФОП (виписка з ЄДР про державну реєстрацію та свідоцтво/довідка платника податків) або зазначити про готовність відкрити ФОП у разі відсутності.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: GIS Expert, STTA

Вакансія: Local Borrowing and Local Guarantee Expert, STTA

Закупівля послуг з проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті” модуля “Домедична підготовка”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"