Логіст/ка в м. Київ до БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
hr_sss

Vacancy вакансія(4)
Логіст/ка в м. Київ до БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»»

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посаду Логіста/ки в місті Київ 

Про нас:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. 

Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також вразливими категоріями населення.

Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість долучитися до процесів інституціоналізації галузі соціальної допомоги та прав людини, а також можливість допомагати десяткам тисяч людей, які зараз потребують підтримки. 

Наша організація постійно зростає та знаходиться в пошуку нових проєктів, у межах яких можна реалізувати різноманітні навички — як на всеукраїнському рівні, так і в партнерстві із міжнародними організаціями.

Обов’язки:

  1. Комунікація з постачальниками щодо закупівлі та доставки товарів. 
  2. Пошук транспорту та організація доставок в 24 області України.
  3. Взаємодія з регіональними координаторами щодо відправки та отримання товару.
  4. Робота з документами (збір документів для підготовки договорів з перевізниками, постачальниками, створення довіреностей).
  5. Ведення внутрішньої звітності.

Вимоги до кваліфікації:

  1. Вища освіта.
  2. Досвід роботи менеджером з логістики не менше 2 років.
  3. Досвід роботи з постачальниками.
  4. Вміння вести звітність щодо виконаної роботи. 
  5. Вільне володіння українською мовою.
  6. Розвинуті комунікативні навички, відповідальність, орієнтація на результат, стресостійкість.
  7. Вміння дотримуватися дедлайнів.
  8. Висока мотивація та здатність ефективно надавати послуги з мінімальним контролем.
  9. Впевнені організаторські здібності, з можливістю керувати кількома завданнями одночасно, з залученням великої кількості людей та різних напрямків діяльності, уважність до деталей та вміння самостійно визначати пріоритети.
  10. Здатність приймати обґрунтовані рішення та здатність гнучко реагувати в динамічному середовищі з обмеженими часовими рамками.
  11. Здатність до командної роботи,  мати проактивну позицію.

Умови роботи:

  1. Графік пн-пт з 10.00-18.00
  2. Офіс знаходиться на Троєщині.
  3. Робота онлайн на більше 1 раза на тижденью

Резюме необхідно надіслати до 07 грудня 2022 року. Прохання надсилати резюме у форматі .pdf та назвою «Прізвище_посада» із зазначеним рівнем бажаної винагороди.

[email protected]

Конкурс відбуватиметься у два етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій