Координатор(-ка) програмного напрямку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Івано-Франківська обласна організація Товариства Червоного Хреста України шукає в команду координатора програмного напрямку.

Опис вакансії

Вимоги:

  • профільна будівельна/архітектурна освіта;
  • читання будівельних креслень, вміння працювати з будівельною документацією та кошторисами
  • розуміння процесів будівельних робіт, норм витрат будівельних матеріалів;
  • вміння оцінити об’єкт з точки зору першочергових необхідних будівельних робіт;
  • досвід роботи в сфері будівництва/архітектурної діяльності від — 3 років;
  • досвід роботи технаглядом (буде перевагою);
  • впевнений користувач ПК;
  • готовність до відряджень.

Умови роботи: офісна робота 5/2

Обов’язки: Під безпосереднім керівництвом програмного координатора має виконувати такі функції

  • Організація діяльності з виконання проекту, координування діяльності підлеглих осіб
  • Планування виконання проекту, в тому числі в частині витрачання коштів, здійснення систематичного аналізу стану виконання проекту, використання коштів, складання пропозицій щодо перегляду бюджету проекту;
  • Проведення технічних оглядів об’єктів, підготовка пропозицій про види та обсяги робіт, підготовка та узгодження технічних завдань на ремонт об’єктів для поліпшення умов проживання, складання дефектних актів
  • Здійснення контролю за ходом виконання ремонтних робіт та оцінка якості виконаних робіт, своєчасне інформування про відхилення в процесі виконання таких робіт, надання пропозицій щодо шляхів усунення виявлених відхилень
  • Проведення аналізу проектно-кошторисної документації
  • Проведення оцінки потреб домогосподарств та місць колективного проживання ВПО, виявлення першочергових потреб, складання відповідних звітів;
  • Організація та здійснення систематичної комунікації з органами державної влади та місцевого самоврядування з приводу виконання проекту
  • Взаємодія з бенефіціарами;
  • Взаємодія з іншими відділами, що беруть участь у процесі реалізації проекту, в тому числі, складання та узгодження заявок на закупівлю відповідно до встановлених правил
  • Участь в переговорах з підрядниками, координація діяльності з виконавцями робіт (послуг) та постачальниками товарів, забезпечення своєчасного складання, підписання та обміну документами, що мають бути складені, підписані та отримані з приводу таких договірних відносин;
  • Організація контролю/контроль за процесом виконання робіт з проектування, будівельних робіт на об’єктах, перевірки актів виконаних робіт (в розрізі об’ємів), узгодження оплати по виконаним роботам.
  • Виїзд на об’єкти з метою забезпечення/контролю виконуваних завдань;
  • Звітування стосовно діяльності в рамках проекту;
  • Організація процесу архівації документів проекту, сканування та завантаження в систему за необхідності. 

CV та додаткові запитання можна надсилати на адресу: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель