Консультант/ка з фінансових питань
ЗАВЕРШЕНО
Консультант_ка з фінансових питань
01 квітня 2024 р.
Благодійна організація «Позитивні жінки» (Організація) оголошує конкурс на вакансію «Консультант_ка з фінансових питань».
І. Обсяг послуг:
- ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- участь в розробці бюджету проєкту;
- контроль виконання бюджету;
- робота з первинною документацією в рамках проєктної діяльності;
- збір, систематизація, узагальнення звітних фінансових документів;
- організація та складання регулярної фінансової звітності проекту;
- постійний моніторинг законодавчих змін з питань бухгалтерського обліку;
- робота з питань персоналу (накази, відпустки, лікарняні, заробітні плати тощо).
- заключення договір з підрядниками та контрагентами;
- консультації керівництва по поточних фінансових питаннях;
- проходження аудиторської перевірки
ІІ. Особисті якості:
- уважність до деталей;
- вміння самостійно організувати власну роботу, процес збору інформації, складання звітності;
- високий рівень комунікабельності, ввічливість, здатність працювати в команді;
- готовність брати участь в нових проектах і завданнях, підвищувати свою кваліфікацію;
- готовність до навантажень;
- розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію;
- відповідальність, дисциплінованість;
IІІ. Термін надання послуг:
квітень 2024 – березень 2025
ІV. Умови здійснення оплати та надання послуг:
Оплата послуг здійснюється після їх надання, звітування та підписання Акту наданих послуг. Очікується, що всі витрати, пов’язані із наданням послуг в рамках даного конкурсу, консультант_ка здійснює за власний рахунок.
V.Кваліфікаційні вимоги:
- досвід роботи не менше 1-го року (наявність досвіду роботи в громадських та благодійних організаціях);
- досвід роботи з ПЗ 1С8 BAScorp ;
- відмінне володіння офісними програмами (Word, Excel,Google Sheets);
- досвід роботи з первинною документацією;
- заключення договір з підрядниками та контрагентами;
- відкриття ФОП
- досвід роботи з проєктної діяльності (участь в розробці бюджету проєкту, звітність, контролінг);
- досвід роботи з донорами та підготовка звітності для донорів;
- досвід формування бухгалтерської звітності;
- досвід роботи з питань персоналу (накази, відпустки, лікарняні, заробітні плати, премії і т.д.);
- розуміння Політик закупівель організації та Донора;
- досвід роботи з питань ЦПХ (угоди, звіти, акти і т.д.);
- відмінне знання нормативно-законодавчої бази фінансової сфери;
- досвід роботи з аудиторськими фірмами.
Перелік документів, які необхідно подати:
- Резюме/CV та мотиваційний лист (за бажанням) українською мовою з описом відповідного досвіду.
- Документи на підтвердження освіти (дипломи, сертифікати, тощо).
- Контактні дані (телефон та електронна адреса) попередніх роботодавців.
- Якщо кандидат_ка має зареєстрований ФОП, необхідно надати такі реєстраційні документи: копія Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру, свідоцтво платника податку. Для кандидата_ки, що працює по ЦПХ – копію паспорту та копію ІНН.
Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Консультант_ка з фінансових питань».
Термін подання документів: до 08 квітня 2024 р., реєстрація документів завершується о 18:00 включно.