Консультант/ка з фінансових питань

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Positive_women

Vacancy_dfrfycsz_4
Консультант/ка з фінансових питань

Консультант_ка з фінансових питань

01 квітня 2024 р.

Благодійна організація «Позитивні жінки» (Організація) оголошує конкурс на вакансію «Консультант_ка з фінансових питань».

І. Обсяг послуг:

  • ведення бухгалтерського та податкового обліку;
  • участь в розробці бюджету проєкту;
  • контроль виконання бюджету;
  • робота з первинною документацією в рамках проєктної діяльності;
  • збір, систематизація, узагальнення звітних фінансових документів;
  • організація та складання регулярної фінансової звітності проекту;
  • постійний моніторинг законодавчих змін з питань бухгалтерського обліку;
  • робота з питань персоналу (накази, відпустки, лікарняні, заробітні плати тощо).
  • заключення договір з підрядниками та контрагентами;
  • консультації керівництва по поточних фінансових питаннях;
  • проходження аудиторської перевірки

ІІ. Особисті якості:

  • уважність до деталей;
  • вміння самостійно організувати власну роботу, процес збору інформації, складання звітності;
  • високий рівень комунікабельності, ввічливість, здатність працювати в команді;
  • готовність брати участь в нових проектах і завданнях, підвищувати свою кваліфікацію;
  • готовність до навантажень;
  • розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію;
  • відповідальність, дисциплінованість;

IІІ. Термін надання послуг:

квітень 2024 – березень 2025

ІV. Умови здійснення оплати та надання послуг:

Оплата послуг здійснюється після їх надання, звітування та підписання Акту наданих послуг. Очікується, що всі витрати, пов’язані із наданням послуг в рамках даного конкурсу, консультант_ка здійснює за власний рахунок.

V.Кваліфікаційні вимоги:

  • досвід роботи не менше 1-го року (наявність досвіду роботи в громадських та благодійних організаціях);
  • досвід роботи з  ПЗ 1С8 BAScorp ;
  • відмінне володіння офісними програмами (Word, Excel,Google Sheets);
  • досвід роботи з первинною документацією; 
  • заключення договір з підрядниками та контрагентами;
  • відкриття ФОП
  • досвід роботи з проєктної діяльності (участь в розробці бюджету проєкту, звітність, контролінг);
  • досвід роботи з донорами та підготовка звітності для донорів;
  • досвід формування бухгалтерської звітності;
  • досвід роботи з питань персоналу (накази, відпустки, лікарняні, заробітні плати, премії і т.д.);
  • розуміння Політик закупівель організації та Донора;
  • досвід роботи з питань ЦПХ (угоди, звіти, акти і т.д.);
  • відмінне знання нормативно-законодавчої бази фінансової сфери;
  • досвід роботи з аудиторськими фірмами.

Перелік документів, які необхідно подати:

  1. Резюме/CV та мотиваційний лист (за бажанням) українською мовою з описом відповідного досвіду. 
  2. Документи на підтвердження освіти (дипломи, сертифікати, тощо). 
  3. Контактні дані (телефон та електронна адреса) попередніх роботодавців.
  4. Якщо кандидат_ка має зареєстрований ФОП, необхідно надати такі реєстраційні документи: копія Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру, свідоцтво платника податку. Для кандидата_ки, що працює по ЦПХ – копію паспорту та копію ІНН.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу  [email protected] з поміткою в темі листа «Консультант_ка з фінансових питань».   

Термін подання документів: до 08 квітня 2024 р.,  реєстрація документів завершується о 18:00 включно. 


Останні публікації цього розділу:

Бухгалтер/ка

Експерти(-ки) у Команду підтримки відновлення та реформ Державного Агентства Відновлення та розвитку інфраструктури України

Конкурс продовжено: ГС “Українська мережа за права дитини” шукає спеціаліста(-ку) із захисту прав дитини

Юридичний(-а) радник(-ця) Програми “Прозорі міста”

Фасилітатор(-ка), м.Запоріжжя

Асистент/ка з грантів / Grants Assistant