Комунікаційний/на менеджер/ка організації до ГО “Центр розвитку міст”
ЗАВЕРШЕНО
Додано:
kvereta
Позиція: комунікаційний/на менеджер/ка організації.
Зайнятість: 100 %
Місце роботи: на час воєнного стану – дистанційно.
Графік роботи: гнучкий.
Основні обов’язки та сфери відповідальності:
Медійне планування
- Створення комунікаційної стратегії організації, комунікаційних стратегій для проєктів, які реалізує організація.
- Підготовка контент-планів для публічних сторінок.
- Участь в стратегічних заходах організації (стратегування, зустрічі з партнерами, заходи донорів організації тощо).
Створення та публікація контенту
- Проактивна (планова) та реактивна (у разі потреби) підготовка публікацій та контенту для публічної комунікації в соціальних мережах.
- Просування сторінок організації в соціальних мережах.
- Ведення (наповнення та підтримка) сайту організації. Підготовка драфтів колонок для Інтернет-видань.
- Підготовка відеоконтенту (викачування, нарізка, поверхова обробка, накладання титрів тощо).
- Робота зі ЗМІ: драфти статей, прес анонси та пресрелізи, коментарі учасників команди (за погодженням) тощо.
Співпраця зі ЗМІ
- Підготовка комунікаційних заходів: бронювання пресцентру, підготовка анонсу події, прес анонсу та пресрелізу, запрошення та взаємодія зі ЗМІ на заході.
- Взаємодія та налагодження співпраці зі ЗМІ через особисті контакти з журналістами та редакторами регіональних і центральних ЗМІ.
Умови роботи:
повна зайнятість, але гнучкий графік (можливість дистанційно працювати).
Вимоги до кандидата/ки:
- досвід роботи менеджером/кою з комунікацій від одного року
- знання особливостей різних ЗМІ, у т. ч. соціальних мереж (аудиторія, технології, правила, методи просування)
- широка мережа професійних контактів
- розуміння функціонування громадського сектору
- грамотне написання та редагування текстів, уміння якісно викладати думку
- розуміння особливостей контенту для різних соцмереж
- вільне володіння українською мовою
Надсилайте ваші резюме на електронну адресу [email protected].