Комунікаційний(-на) менеджер(-ка) до SavED / Communication Manager at SavED

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ICF_savED

Vacancy_dfrfycsz(7) prostirjob
Комунікаційний(-на) менеджер(-ка) до SavED / Communication Manager at SavED

Міжнародний благодійний фонд savED (надалі – фонд) – це українська благодійна організація, створена в липні 2022 року для реагування на нагальні потреби освітньої галузі, яка серйозно постраждала від російської агресії. savED була однією з перших українських організацій, яка безпосередньо взаємодіяла з постраждалими від війни та нещодавно звільненими громадами (в першу чергу, Київської та Чернігівської областей) для проведення оцінки потреб в освітньому секторі та підготовки приблизних обчислень збитків, завданих українським закладам освіти (школам, дитячим садочкам, закладам професійної та вищої освіти).

Фонд оголошує збір пропозицій на надання послуг Комунікаційний менеджер для проєкту «Розробка методичних матеріалів в рамках реформи старшої профільної школи»  (надалі – проєкт). Даний проєкт реалізується за фінансової підтримки  Finn Church Aid (FCA) (надалі – донор).

Зацікавлених кандидатів просимо відправляти свої пропозиції на електронну адресу [email protected] з темою листа  “Комунікаційний менеджер_Розробка методичних матеріалів в рамках реформи старшої профільної школи”. Пропозиція має включати резюме кандидата.

Пропозиції будуть прийматись до 23 вересня 2024 року, до 23:59 (Київський час). Тільки відібрані кандидати отримають повідомлення в рамках даного оголошення.

Опис проєкту:

Проєкт “Розробка методичних матеріалів в рамках реформи старшої профільної школи” є продовженням минулорічного проєкту savED-FCA, результатом якого стало розроблення курикулуму (програм) для академічних ліцеїв. Мета цьогорічного проєкту – розробка та пілотування набору методичних матеріалів. Крім того, проєкт передбачає запуск і реалізацію комунікаційної кампанії задля підвищення обізнаності в суспільстві щодо переваг і особливостей реформи старшої профільної школи .

Тривалість проєкту: 16 місяців

Зайнятість: 100%

Основні обов’язки:

  • Створювати комунікаційні матеріали, такі як: прес-релізи, статті, інформаційні розсилки, публікації в соціальних мережах та маркетингові матеріали;
  • Відповідати за висвітлення реалізації проекту в соціальнихє мережах, місцевих, регіональних та національних ЗМІ;
  • Організовувати участь команди проєкту в освітніх заходах для презентації досягнень проєкту та обміну кращими практиками;
  • Знімати контент для соцмереж; обробляти фото та монтувати відео.
  • Розробляти та впроваджувати комунікаційну стратегію проєкту та контент-плани для різних платформ.
  • Аналізувати ефективність комунікацій, відстежувати та планувати результати. 
  • Дотримуватися політик фонду та партнера щодо ведення комунікацій.
  • Узгоджувати комунікаційний план та публікації з Проєктним менеджером.
  • Виконувати всі вказівки та інструкції фонду, пов’язані із дотриманням прав дитини та захистом від сексуальної експлуатації та наруги, слідкувати за дотриманням відповідних норм та положень з боку представників постачальників / підрядників;
  • Забезпечувати високу якість роботи, що відповідає стандартам якості фонду та  донора;
  • Виконувати інші завдання, які випливають із суті та предмету проєкту.

Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються фізичні особи – підприємці усіх форм власності, які відповідають наведеним кваліфікаційним вимогам:

  1. Освіта вища, рівень магістр або бакалавр.
  2. Вільне володіння українською мовою. Знання англійської мови рівень B1-B2.
  3. Від двох років досвіду роботи на аналогічній посаді.
  4. Вміння писати грамотні та зрозумілі тексти.
  5. Володіти навичками роботи з фото- та відеоредакторами.
  6. Розуміти принцип роботи основних соціальних мереж (Facebook, Instagram, X, TikTok, Linkedin)

Пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:

– фізична особа – підприємець (ФОП) – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків.

Надсилаючи заявку, кандидат дає згоду на обробку персональних даних виключно в рамках процедур найму у фонді.

Примітка щодо запобігання сексуальній експлуатації та нарузі: 

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. МБФ «СЕЙВД» впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та внутрішніх правил і положень організації.




Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій

Фахівець/чиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer