Керівник/ця відділу логістики і закупівель

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DRCHR

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.

Наразі ДРБ шукає Керівника відділу логістики і закупівель в Харкові. Тільки для громадян України.

Обов’язки:

Загальні обов’язки:

  • Дотримання політики, інструкцій і процедур ДРБ.
  • Впровадження систем та процедур ДРБ на територіальному рівні.
  • Забезпечення дотримання політик ДРБ, керівних посібників, інструкцій і вимог донорів.
  • Підготовка та подача звітів та аналізів.
  • Забезпечення належного оформлення всіх супровідних документів.
  • Підтримка лінійних керівників у процедурах і необхідних навчаннях команди підтримки.
  • Управління командою підтримки.
  • Забезпечення розробки та впровадження адміністративних систем і процедур.
  • Забезпечення протидії корупції, прозорості та ефективності витрат у всіх процесах (наприклад, у закупівлях, управлінні транспортними засобами, управлінні активами).
  • Забезпечення безпечного та ефективного транспортування персоналу та матеріалів/товарів.

Специфічні обов’язки:

  • Координація та контроль управління постачанням та матеріально-технічної підтримки операцій у Харківській та підконтрольній уряду Донецькій областях, включаючи реквізицію, отримання, зберігання, видачу та доставку товарів.
  • Управління розширенням існуючого портфоліо постачальників ДРБ і постійне забезпечення професійного менеджменту з постачальниками та підрядниками.
  • Забезпечення проведення щомісячних задокументованих зустрічей зі співробітниками прямого підпорядкування з особливою підтримкою їх розвитку та зміцнення потенціалу.
  • Забезпечення дотримання внутрішніх і зовнішніх нормативних актів у встановлені терміни для всієї логістичної діяльності в країні.
  • Нагляд за управлінням автопарком в межах відповідальності, включаючи керівництво водіями.
  • Керівництво та управління персоналом відділу постачання в офісі, зокрема щодо управління запасами та активами, забезпечення дотримання правил і норм донорів.
  • Управління, впровадження/підтримка та дотримання стандартних процедур ДРБ щодо складування/запасів і контроль дотримання персоналом найкращих стандартів аудиту.
  • Проведення навчання персоналу, відповідального за поставки, зокрема щодо процедур закупівель, управління автопарком, запасами та активами.
  • Періодичні перевірки корупційних ризиків щодо парку автомобілів, активів і закупівель на вимогу відділу дотримання вимог.

Інші завдання за призначенням Керівника Харківської бази або Керівника відділу логістики і закупівель.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Ступінь магістра в галузі логістики та/або управління закупками
  • Мінімум 3 роки досвіду в логістиці, закупівлях, транспорті та дистрибуції, складському господарстві та управлінні запасами. Дуже бажаний досвід гуманітарної логістики
  • Підтверджені управлінські навички та компетентність в управлінні людьми
  • Прагнення до вивчення та впровадження політики та процедур організації
  • Відмінні навички роботи в MS Word, Excel, and PowerPoint
  • Досвід управління ланцюгом постачань в ERP-системі
  • Добре розуміння правил закупівель та регулятивних вимог основних міжнародних донорів
  • Вільне володіння англійською та іншими місцевими мовами 

Усі ролі ДРБ вимагають від співробітників володіти основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: спроможність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
  • Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонстрація порядності: дотримуватися та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та зловживань.

Ми пропонуємо: 

  • Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження  
  • Рівень: G-Менеджер
  • База: Харків
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:
Всі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) на анккету Supply Chain Team Leader – Application Form (hr-manager.net)

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Заявки приймаються до 26 січня 2024 р.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель