Керівник/ця проєкту з відновлення житла / Shelter and Settlement Manager

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DarynaH

Vacancy prostirjob
Керівник/ця проєкту з відновлення житла / Shelter and Settlement Manager

Датська рада у справах біженців (ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка просуває та підтримує довгострокові рішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі. 

ДРБ працює в Україні з 2014 року, штат ДРБ вже налічує понад 700 співробітників в Україні та продовжить значне розширення у 2024 році, для швидкого реагування на надзвичайну ситуацію в секторах соціального захисту, забезпечення засобами до існування, забезпечення житлом та непродуктовими наборами, гуманітарного розмінування та миробудівництва (гуманітарне розмінування), шляхом прямого втручання та підтримки вповноважених осіб та громадських організацій (ГО). ДРБ й надалі впроваджуватимуть свій набір довгострокових рішень для вирішення проблем в рамках обставин, що змінюються.

Наразі ДРБ шукає висококваліфікованого Керівника проєкту з відновлення житла для роботи в нашому офісі у Дніпрі або Запоріжжі, залежно від профілю кандидатів.

Загальні цілі посади:

Управління діяльністю в Україні здійснюється через національний офіс у Києві, а також через офіси у Львові, Києві, Чернігові, Сумах, Миколаєві, Харкові та Дніпрі, з відкриттям нового регіонального офісу в Запоріжжі. Ви відповідатимете за управління діяльністю проєкту з відновлення житла та непродовольчих товарів (НПТ) у південно-східному регіоні (Дніпропетровська та підконтрольна українському уряду Запорізька області), включно з проведенням ремонтних робіт у квартирах і будинках, облаштуванням місць загального користування та розподіленням НПТ. Ви будете працювати в Дніпрі або Запоріжжі з регулярними поїздками до обох областей.

Вашими основними обов’язками будуть:

Керівництво командами проєкту з відновлення житла та НПТ:

  • Очолювати та керувати командою (включаючи планування, продуктивність, благополуччя та розвиток команди)
  • Забезпечувати управління бюджетом проєкту, управління фінансами та нагляд за витратами, включаючи розробку інструментів проєкту та введення в дію прогрманої діяльності відповідно до стандартів ДРБ.
  • Слідкувати та забезпечувати якість щоденної діяльності команди та своєчасне виконання всіх польових робіт, а також польових команд.
  •  Визначати можливості навчання та навчання для співробітників проєкту, розробляти навчальні плани та реалізовувати їх.

Розробка програми та стратегії:

  • Представляти ДРБ та брати активну участь у місцевому кластері з питань відновлення житла та/або робочих групах.
  • Здійснювати нагляд за обміном знаннями між командами та забезпечувати розуміння та використання результатів моніторингу та оцінювання для вдосконалення програм.
  • Сприяти розвитку та зростанню відповідних програм у межах програмних цілей ДРБ та включати їх у розробку загальнодержавної стратегії.
  • Проактивно контролювати контекст і наявні дані, аналізувати та надавати відгуки щодо актуальності або програм для включення в процес прийняття рішень на основі доказів.

Впровадження програми:

  • Активно взаємодіяти з технічним координатором та іншими керівниками галузевих програм у впровадженні нових стандартних операційних процеду (СОП), процесів і стандартів з метою підвищення якості та актуальності програм.
  • Керувати моніторингом фінансових зобов’язань і витрат відповідно до бюджетів та надавати своєчасний зворотний зв’язок щодо виконання бюджету.
  • Забезпечувати, щоб вся документація, пов’язана з наданням допомоги, була підготовлена відповідно до законодавства України та вимог ДРБ.
  • Забезпечувати своєчасне планування закупівель для персоналу програми.
  • Планувати та завчасно координувати матеріально-технічне забезпечення та переміщення персоналу з та до різних операційних районів.

Відповідальність і звітність:

  • Постійно контролювати та розвивати відповідні ініціативи підзвітності в рамках відповідних програм, а також посилювати зусилля щодо документування впливу діяльності.
  • Забезпечувати дотримання внутрішніх і зовнішніх вимог до звітності, включаючи вимоги щодо закупівлі.
  • Дотримуватися політики та практики ДРБ щодо кодексу поведінки, охорони здоров’я та безпеки, рівних можливостей та інших відповідних політик і процедур.

Про вас

Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо, що ви матимете щонайменше 3 роки досвіду роботи у сфері відновлення житла або екстреної допомоги в Україні.

Крім того, ми очікуємо:

Вимагається

• Досвід керування командою не менше 2 років
• Знання українського житлового законодавства та відповідних нормативних актів
• Вільне володіння англійською та українською мовами
• Відмінні навички звітування

Бажано

• Спокійний і дипломатичний характер
• Вміння управляти конкуруючими пріоритетами та дотримуватись кінцевих термінів
• Вміння працювати в команді 
• Попередній досвід роботи з DRC у надзвичайних ситуаціях.

Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
  • Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Контракт: з відкритим терміном після успішного завершення початкового 3-місячного випробувального терміну.
  • Рівень: F – управлінський. 
  • Місце виконання обов’язків: Дніпро або Запоріжжя
  • Дата початку: якнайшвидше

Заробітна плата та умови відповідно до Умов працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою).

Щоб відгукнутися, натисність ТУТ

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Кінцевий термін подачі заявок: 30 березня 2024


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій