Керівник/ця Проектного Офісу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy_dfrfycsz(2) prostirjob
Керівник/ця Проектного Офісу

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Керівник\ця Проектного Офісу (PMO)

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує. 

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:  

  • Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення  від зробленого внеску  
  • Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
  • Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
  • Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим. 

Керівник Проектного Офісу (PMO) працюватиме під безпосереднім керівництвом Директора з Програм і відповідатиме за нагляд та моніторинг реалізації проєктів у Товаристві Червоного Хреста України (ТЧХУ). Керівник PMO відіграватиме ключову роль у розвитку та зміцненні проектного офісу, забезпечуючи відповідність усіх проектів програмній стратегії та цілям організації. Ця роль включає впровадження стандартів управління проектами, моніторинг прогресу та тісну співпрацю з операційними відділами для забезпечення ефективної координації всіх проектів.

Обов’язки: 

Керівництво та координація Проектного офісу:

  • Організація і забезпечення ефективної роботи двох підпорядкованих відділів: відділу з реалізації проектів та відділу з координації портфоліо проектів та грантів
  • Забезпечення чіткої структури підпорядкування, розподіл обов’язків та завдань між відділами Проектного офісу та внутрішініми відділами організації
  • Забезпечення дотримання стандартів проектного управління та внутрішніх процедур.
  • Надання настанов та підтримки проектним менеджерам для забезпечення успішної реалізації проектів у межах бюджету, строків та якості.
  • Відстеження статусу проектів, виявлення ризиків та запровадження коригуючих дій для мінімізації ризиків і відхилень.
  • Моніторинг виконання проектних показників та їх відповідності програмним стратегіям організації.
  • Контроль за витратами в межах бюджету проектів, нагляд за фінансовою дисципліною
  • Контроль за належним веденням реєстру проектів, забезпечення актуальності інформації щодо всіх активних проектів та контрактів.
  • Нагляд за процесом укладання та адміністрування контрактів, дотриманням договірних зобов’язань та взаємодією з партнерами.
  • Контроль за затвердженням документації, що стосується контрактів і проектів.
  • Впровадження нових методологій та інструментів для покращення управління проектами та контрактами.
  • Підвищення кваліфікації співробітників двох відділів, організація навчання та тренінгів для проектних менеджерів та фахівців з координації портфоліо проектів.
  • Забезпечення безперервного вдосконалення процесів і процедур проектного управління.
  • Тісна співпраця з програмними, фінансовим,операційними та іншими відділами для забезпечення належної взаємодії в рамках проектів.
  • Підготовка та подання звітності про статус проектів та виконання контрактних зобов’язань для вищого керівництва.
  • Участь у розробці довгострокових стратегічних планів організації, що стосуються управління проектами.
  • Проведення аналізу виконання проектів після завершення для оцінки результатів, вивчення досвіду і запровадження покращень у майбутні проекти.
  • Координація взаємодії з донорами та іншими зацікавленими сторонами щодо реалізації проектів.
  • Участь і узгодження вимог донорів щодо звітності та реалізації проектів

2. Контроль реалізації проектів:

3. Контроль та координація портфоліо проектів та грантів:

4. Розвиток Проектного офісу:

5. Комунікація та взаємодія з іншими відділами:

6. Стратегічне планування та оцінка ефективності:

8. Партнерство та взаємодія з Донорами:

Вимоги:  

Необхідні знання та навички:

  • Вища освіта або її еквівалент (бажано у галузі проєктного/програмного менеджменту або суміжних галузях, зокрема, в соціальних науках).
  • Досвід роботи від трьох (3) років у галузі управління проектами/програмами/портфоліо проектів в громадських організаціях на аналогічній посаді або в подібній організації (досвід роботи із донорами ECHO, USAID, OCHA, BHA, FCDO та іншими буде суттєвою перевагою).
  • Розуміння ключових практик і стандартів гуманітарного реагування (проектний та програмний цикл, вимоги до звітування, принципи роботи з донорськими організаціями тощо).
  • Знання методології та принципів управління проектами та програмами (в гуманітарному секторі бажано)
  • Досвід в оптимізації бізнес-процесів
  • Досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність
  • Відмінні комунікативні навички та вміння вести перемовини.
  • Загальні фінансові, адміністративні та інформаційні навички, а також навички роботи з інформаційними технологіями.
  • Здатність практично демонструвати успішний досвід у всіх перелічених вище ключових компетенціях.
  • Здатність працювати самостійно з мінімальним контролем з боку керівництва, визначати пріоритетність за наявності кількох робочих завдань в умовах швидкого темпу роботи, дотримуватися кінцевих термінів, приймати зважені професійні рішення.
  • Вміння збирати та аналізувати інформацію
  • Вміння готувати та оформлювати звітність
  • Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація
  • Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу
  • Digital обізнаність
  • Аналітичний та системний підхід
  • Англійська мова на рівні B2 і вище обов’язкова.

Основні моделі поведінки

  • Прихильність стратегії та цінностям ТЧХУ.
  • Досвід роботи у співпраці з вищим керівництвом.
  • Вміння працювати в команді та будувати відносини

Товариство Червоного Хреста України пропонує: 

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне  середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав. 

Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю. 

Ми  не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку. 

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.  

Робоче місце: м. Київ, вул. Ділова, 3

Випробувальний термін – 3 місяці. 

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected]

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії. 


Останні публікації цього розділу:

Старший експерт / Старша експертка з просторового планування та стратегічного розвитку на місцевому рівні

Соціальний(на) працівник(ця) м. Львів

Консультант(ка) з регіональної координації ЛГБТІК+ в м. Львів

Адміністратор(ка) прихистку у м. Львів

Фахівець/фахівчиня з моніторингу та оцінки даних / Monitoring, Evaluation, Accountability & Learning Officer

Фасилітаторка/фасилітатор для стратегічної сесії Fight For Right