Керівник/ця групи юридичного відділу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DRCHR

Vacancy вакансія dfrfycsz(8)
Керівник/ця групи юридичного відділу

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.

Наразі ДРБ шукає Керівника групи юридичного відділу для своєї діяльності в Харкові, з поїздками в Донецьку область.  

Ця посада безпосередньо підпорядковуватиметься Менеджеру з питань соціально-правового захисту.

Загальна мета ролі

Керівник групи юридичного відділу зосередить свою увагу та забезпечуватиме дотримання процедур та настанов ДРБ, пов’язаних з програмною діяльністю в сфері правової допомоги; сприятиме розробці стратегій реалізації діяльності на місцях, які полягатимуть в планах дій та повсякденних завданнях, а також надаватиме технічну підтримку команді правової допомоги. Окрім управління та координації командою правової допомоги, Керівник групи юридичного відділу також безпосередньо здійснюватиме діяльність з надання правової допомоги на місцях.

Обов’язки:

Управління та реалізація:

    • Керівництво та безпосереднє управління командою правової підтримки, включаючи кадрове планування, планування відпусток, процес набору персоналу, продуктивність та дисципліна, добробут в команді та розвиток навичок. 
    • Забезпечення ефективного планування та якісного впровадження діяльності сектору та в сфері підтримки
    • Надання технічної підтримки та матеріалів для команди правової допомоги, а також слідкувати за правовими подіями та змінами до відповідних законів та нормативно-правової бази в Україні
    • Визначення питань адвокації на основі аналізу чинного законодавства та правових питань бенефіціарів та зацікавлених сторін
    • Керівництво підготовкою адвокаційних матеріалів, таких як інформаційні записки, адвокаційні листи 
    • Керівництво розробкою контекстуального аналізу та аналізу потреб, а також рекомендацій/зворотного зв’язку, що мають відношення до розробки нових програмних напрямків та інноваційних підходів
    • Сприяння та подальші дії щодо вхідних та вихідних перенаправлень в сфері соціально-правового захисту
    • Ініціювання залучення команди до виконання нової проєктної діяльності для отримання додаткових навичок та знань
    • Надання високоякісних індивідуальних юридичних консультацій постраждалому від конфлікту населенню щодо їхніх законних прав та засобів правового захисту в контексті переміщення
    • Організація та сприяння груповим програмам підвищення обізнаності на рівні громади щодо останніх правових подій, що стосуються інформаційних та правових потреб ВПО та постраждалих від конфлікту груп населення
    • Надання адміністративної та іншої параюридичної допомоги, щоб дати можливість ВПО та постраждалому від конфлікту населенню отримати доступ до соціальних пільг, можливостей для отримання засобів до існування та державних та недержавних пільг та привілеїв
    • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути покладені Менеджером із соціально-правового захисту, що мають відношення до досягнення цілей соціально-правового захисту.

Програмна та операційна діяльність:

  • Забезпечення ефективної та результативної реалізації програм, дотримуючись бюджету та плану роботи 
  • Участь у підготовці регулярних програмних звітів та підтримка у розробці пропозицій та бюджетів для донорів, якщо це необхідно
  • Співпраця з відповідними внутрішніми та зовнішніми технічними експертами з питань, що стосуються сектору 
  • Представлення ДРБ на зовнішніх нарадах та інших відповідних технічних координаційних зустрічах та заходах
  • Сприяння контекстному аналізу та аналізу потреб, а також рекомендаціям/зворотному зв’язку, що мають відношення до розробки нових програмних напрямків та інноваційних підходів
  • Співпраця з персоналом відділу Моніторингу для моніторингу та оцінки проєктів, а також розробки та застосування засвоєних уроків
  • Планування та проактивна координація матеріально-технічного забезпечення та переміщення співробітників до та з різних оперативних районів 
  • Ініціювання закупівель та забезпечення їх виконання. 

Необхідний досвід та компетенції:

  • Наявність ліцензії на здійснення адвокатської діяльності
  • Мінімум 3 роки досвіду в управлінні, бажано в галузі гуманітарного реагування для НУО 
  • Досвід надання юридичних послуг постраждалим від конфлікту особам в Україні, включаючи ВПО 
  • Відмінні навички міжособистісного спілкування та комунікації, включаючи здатність ефективно працювати з вразливими особами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різних спільнот
  • Відмінні організаційні навички та навички тайм-менеджменту, з можливістю визначення пріоритетів завдань та виконання кількох обов’язків
  • Сильне почуття особистої порядності та розуміння конфіденційності та етики 
  • Відмінні навички роботи з MS Word, Excel та PowerPoint 
  • Повне професійне володіння українською та російською мовами 
  • Володіння письмовою та розмовною англійською мовою є обов’язковою 

Необхідна освіта: 
ступінь Магістра права

Усі ролі ДРБ вимагають від співробітників володіти основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: спроможність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
  • Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонстрація порядності: дотримуватися та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та зловживань.

Ми пропонуємо: 

  • Тривалість контракту: 3 місячний випробувальний термін, з можливістю продовження за умови отримання фінансування та задовільних результатів роботи
  • Рівень: Gm
  • База: Харків
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:
Всі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням Legal Aid Team Leader – Application Form (hr-manager.net)

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Заявки приймаються до 08 січня 2024 р.


Останні публікації цього розділу:

Project Assistant до Фонду Народонаселення ООН

HIAS шукає Grants Coordinator (Київ)

Асистент/ка з моніторингу, оцінки та навчання / Monitoring, Evaluation, and Learning Assistant

Communications and Translation Support Assistant до Фонду Народонаселення ООН

Менеджер/-ка з компенсацій та пільг до ГО "Інтерньюз-Україна"

Учасник/ця програми (викладач/ка) до «Навчай для України»