Керівник/ця групи відділу з відновлення житла

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy prostirjob
Керівник/ця групи відділу з відновлення житла

Датська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення. ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 400 співробітників загалом на території України. У 2023 році DRC продовжує суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.

Загальна мета посади:

Керівник проекту з відновлення житла відіграватиме ключову роль в управлінні реагуванням ДРБ на потреби у відновленні житла на території Західної України. Це включає керівництво членами команди з відновлення житла, надання технічної підтримки та вказівок команді та забезпечення ефективного планування, впровадження та подальший контроль за всіма технічними аспектами діяльності сектору, що впроваджені ДРБ. Керівник проекту з відновлення житла розвиватиме та підтримуватиме добрі стосунки з особами, які потребують допомоги, відповідними зацікавленими сторонами та іншими гуманітарними суб’єктами, для того щоб підтримувати належну реалізацію та координацію діяльності секторів ДРБ. Важливими для успіху на цій посаді є сильні лідерські навички та виняткові організаторські здібності. Ця посада передбачає територіальне підпорядкування та забезпечує дотримання процедур та інструкцій ДРБ на території Західної України. Також сприяє розробці територіальних стратегій, які перетворюються на плани дій і повсякденні завдання, забезпечує підтримку та/або технічне керівництво операційною діяльністю регіону.

Обов’язки:

Управління:

  • Очолювати команду та управляти нею (включаючи планування персоналу, його продуктивність, благополуччя та розвиток)
  • Забезпечувати ефективне планування та якісну реалізацію всіх заходів щодо відновлення житла та поселень.
  • Проводити регулярний моніторинг діяльності та оцінку якості, а також надавати технічну підтримку
  • Надавати своєчасні щотижневі та місячні звіти про стан справ

Програмна та операційна діяльність:

  • Забезпечувати ефективне та результативне виконання програми з дотриманням бюджету та плану роботи
  • Участь у підготовці місячних/квартальних/річних основних звітів та бюджетів для донорів
  • Очолювати команду в проведенні моніторингу та оцінки даних

Координування та представництво:

  • Співпрацювати з відповідними внутрішніми та зовнішніми технічними експертами стосовно актуальних питань сектору
  • Представляти ДРБ на зустрічах та інших відповідних технічних координаційних зустрічах
  • Забезпечити міцну інтеграцію з усіма іншими секторами ДРБ. Тісно співпрацювати з керівником західного регіонального офісу та іншими відділами, щоб забезпечити ефективну діяльність щодо відновлення житла

Розробка проектів:

  • Розробляти проектні плани та бюджети для фінансування
  • Розробляти та контролювати інструменти проектів
  • Реалізовувати проекти та звітність
  • Здійснювати моніторинг та оцінку проектів

Логістика/Фінанси:

  • Дотримуватися фінансових зобов’язань, моніторити витрати відповідно до бюджету та надавати своєчасний зворотний зв’язку щодо виконання бюджету
  • Планувати та заздалегідь координувати матеріально-технічне забезпечення та переміщення персоналу з та до різних операційних регіонів
  • Ініціювати закупівлі та забезпечувати їх виконання
  • Забезпечувати підготовку розподілу планів та їх своєчасну передачу відділу логістики

Як керівник проекту, працівник, що займає цю посаду, відповідає за наступне:

  • Управління персоналом
  • Своєчасне виконання погоджених планів робіт та завдань, поставлених керівником західного регіонального офісу
  • Найм та звільнення працівників, а також проведення оцінки їх роботи

Вимоги до кандидата:

  • Мінімум 3 роки досвіду управління на середньому та високому рівні, бажано з досвідом у сфері гуманітарного реагування на потреби з відновлення житла у надзвичайних ситуаціях
  • Мінімум 3 роки практичного досвіду роботи у відповідному секторі МГО
  • Підтверджені управлінські навички та компетентність в управлінні людьми
  • Відданість вивченню та впровадженню політики та процедур організації
  • Відмінне володіння MS Word, Excel, PowerPoint
  • Повне професійне володіння англійською мовою
  • Попередній польовий досвід

Усі посади DRC вимагають від працівника, яка/який займає посаду, володіння основними компетенціями DRC:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів разом із забезпеченням ефективності процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Ініціативність: вміння брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Вияв чесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Освіта:

Ступінь бакалавра у відповідній сфері; Бажаний ступінь магістра

Знання мов:

(вказати рівень вільного володіння)

Повне професійне володіння українською та російською мовами.

Повне професійне володіння англійською мовою.

Додаткова інформація:

  • Термін дії контракту3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження контракту
  • Дата початку роботи: Якнайшвидше
  • Тип контракту: Повний робочий день. Локація: офіс у місті Львові
  • Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подання:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168948&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін прийому заявок 04/09/2023


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка